Ei onbekend, bruinverlies en negatief getest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wens3, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    He meiden,

Ik word bloednerveus, terwijl dit pas de 1e echte ronde is voor een derde!
    Ik heb een onregelmatige cyclus (zie onderschrift), o.a. doordat ik nog BV geef aan de jongste.
    Nu heb ik deze cyclus denk ik mijn ei gehad rond dag 13 of dag 27, beide keren op basis van het cervixslijm wat dus niet heel duidelijk was, vandaar mijn twijfels.
    Nu heb ik op dag 18 heel weinig bruinverlies gehad. Toen dacht ik even echt dat ik zwanger was, ik ging er vanuit dat dat van innesteling was.
    Bovendien heb ik ook nog eens (wsch. vals) positief getest met Romed. (2X).
    Na die Romed testen heb ik verschillende malen met andere test getest, ik dacht namelijk echt dat ik zwanger was, maar steeds negatief!
    Afgelopen weekend had ik dus weer enigszins twijfelachtig vruchtbaar slijm, wat op zich best zou kunnen als ik weer een cyclus van 41 dagen zou hebben.

Mijn verstand zegt dat ik netjes 2 weken rustig af moet wachten, gezien de laatste en langste cyclus. Maar dat bruinverlies blijft maar steeds door mijn hoofd malen.
    Wat vinden jullie? Ik heb denk een relativerend verhaaltje nodig. :oops:

2. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Hoi,

wat verwarrend allemaal voor je zeg !
    Ik zou er nog een testje aan wagen en als je twijfelt misschien even langs de HA gaan?

Succes en ik duim voor je ! ;)

xx maris

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi!

ik zou het eigelijk ook niet weten! het lichaam kan rare streken uithalen! ik heb ook wel eens gehad, aan mijn buikpijn en slijm te zien, dat mijn ei eraan kwam. Vervolgens had ik dit een week later weer..... dus ik wist het toen ook niet meer! Misschien zijn ovulatietesten iets voor je? Of de Persona? Ik ben zelf deze maand met de Persona begonnen, lees er veel goede dingen over (is alleen niet geschikt bij een cyclus van langer dan 35 dagen). Ik wens je veel succes!

Makkie xx

4. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Makkie, ik heb inderdaad de Persona gegoogled. Maar ik kwam er al snel achter dat dat voorlopig niks is: 1. mijn cyclus is te lang (en onregelmatig), 2. ik geef borstvoeding.

Dankjewel!

5. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Vanochtend toch nog maar eens een testje gewaagd. Ochtendurine, matcare, wsch. dan 2-4 dagen na NOD: negatief.
    Dus, denk toch weer een langere cyclus, misschien dat mijn tweede eisprong waarneming beter klopte?
    In ieder geval was het geen innestelingsbloeding. Weet ik dat ook weer, en als ik het weer eens heb, sla ik niet meteen op hol ;)
    Rustig afwachten weer...

Deel Deze Pagina