Dat is wel jammer. Wij zijn hier in Roosendaal gratis getrouwd, en wij hebben 13 man mee naar binnen genomen. Konden er uiteindelijk denk ik 15 tot max 20 mee naar binnen. Duurde bij ons maximaal 15 min, denk nog niet eens.
jammer dat dat hier niet kan.. hier is het echt een klein kamertje waar net genoeg ruimte is voor de bruid/bruidegom en de getuigen..
Heel veel geluk morgen. Ik had het geluk dat het kantoor waar we zouden trouwen verbouwd werd plaats ongeveer tien mensen. Maar nu konden we in het echte stadshuistrouwen van Delft en dat is een echte mooie lokatie maar ook gratis hihih. Dus iedereen kon mee naar binnen was geluk hebben. Ach dat zegt verder ook niks drie jaar later gescheiden en tot de dag van vandaag een lat met die gescheide man
kan me voorstellen dat je je rot voelt~maar het is jullie dag en probeer er toch van te genieten! als hun niet zich volwassen kunnen gedragen tegenover elkaar en toch kunnen komen is dat jammer voor hun maar dan missen ze een leuk feestje van jullie! geniet er van meid!!!
jee wat een familie zeg! ik zou zeggen laat die ellende lekker thuis en ga lekker trouwen samen! je hebt er toch niks aan als iedereen het niets boeit meid! lijkt haast mijn familie wel! als wij ooit gaan trouwen doen we het lekker "stiekem" en daarna geven we een feestje voor onze dierbare vrienden en sommige van onze familie, dat zullen alleen broers en zussen/zusjes zijn... de rest kan me gestolen worden en wil ik niet op die dag hebben.... ik wens jullie een hele mooie dag! en veel geluk met elkaar!
alvast gefeliciteerd!! Maar idd wat een familie, ook al kunnen ze het onderling niet zo vinden, het gaat toch om jullie???
Geniet van je dag meid, mensen die niet komen opdagen heb je altijd en daar moet je proberen niet van wakker te liggen! Ik had het met vrienden (hele goede) die een sms stuurden terwijl wij op het stadhuis stonden maar ik heb gewoon genoten! Het draait om jullie en om niemand anders Dikke kus, en nogmaals proficiat!
Wat vervelend allemaal zeg! Geniet gewoon lekker van je dag en van de mensen die Wel de moeite nemen om erbij te zijn! Alvast van harte gefeliciteerd!
nee dat is idd niet leuk. het is voor jullie een hele belangrijke dag en dan mag je verwachten dat je naasten er zijn. ik wil je wel voor morgen een hele fijne dag toewensen. geniet ervan samen
Iedereen dankjewel! Doet me goed te lezen dat jullie er ook zo over denken! als dochterlief nou ook nog gaat slapen dan kunnen wij dat ook hahaha.
Van Harte Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! En een hele leuke, gezellige, mooi, vrolijke dag toegewenst.
Wij zijn ook op maandagochtend getrouwd. Idd jammer dat anderen dat niet bijzonder vinden. Hebben weinig gehoord van vrienden van ons en zelfs familie heeft er totaal niet op gereageerd terwijl we toch iedereen een kaartje hadden gestuurd. Maar goed dat je dan alleen met je kerel trouwd. Hier mocht trouwens wel iedereen mee naar binnen en werd er een leuk verhaaltje verteld. Vriendin van mij is gister getrouwd en die zei dat ze binnen 10 min. weer buiten stonden. Gelukkig doen jullie het voor jezelf. Dit is toch meer alleen het papiertje halen? Wel fijn toch dat iedereen het straks met jullie meevierd? Veel plezier iig! En een fijne dag vandaag.
Kan me goed voorstellen dat je je rot voelt en dat je er van baalt! Toch moet je maar zo denken dat het de dag van jou en je (bijna) man is! Wie wil komen is welkom, wie wegblijft, tja dat is hun eigen verlies... Geniet van de dag en van elkaar, daar draait het om!!! Gefeliciteerd en een heeeeel fijn en gelukkig huwelijk gewenst!
Kan me voorstellen dat je je rot voelt maar hoop dat je dat gevoel opzij kan zetten, geniet van elkaar en van de mensen die wel komen...hele fijne dag en heel veel geluk
ALs ik het goed begrijp trouwen jullie voor de formaliteit, er mag niemand mee naar binnen, en jullie geven een andere keer een feest. Eerlijk gezegd snap ik dan wel dat mensen geen vrije dag gaan nemen om naar een deur te staren. Ik zou zelf denken (als gast); als ik toevallig vrij ben ga ik even langs, als ik niet vrij ben ga ik gewoon naar het feest. Maar ondanks dat; ik kan mij wel voorstellen dat je teleurgesteld bent, omdat je gehoopt had dat er een leuk groepje met jullie mee zou gaan. Ik hoop dat het toch een heel mooie, speciale dag voor jullie wordt! Veel geluk, gezondheid en vele mooie jaren samen!!
nogmaals dankjewel allemaal! inmiddels zijn we getrouwd! het was inderdaad kort, het duurde nog geen kwartier, maar dat wisten we van te voren we gaan nu lekker genieten, mijn stiefvader heeft wel netjes gebeld en komt misschien vanavond, van de rest niks gehoord
Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Wij stonden ook binnen een kwartier buiten, maar dat maakt het nog niet minder bijzonder.