Verzekerings vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door honeyy, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hee meiden!

Vanmiddag gooide esmee mijn tel. (nokia n8 touch screen) Van tafel. Gevolg; een grote barst en zwart beeld.

Kan ik dit aan mijn wa verzekering opgeven?

Liefs x

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    lijkt me niet aangezien jij hem gewoon op tafel had liggen.... en daarbij moet je volgensmij ook je kind wa verzekerd hebben... bel anders gewoon eens naar je verzekeringsmaatschappij....! wel balen zeg van je telefoon!

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Oke! Volgens mij staat esmee erbij. Zal eens bellen morgen, baal zeker! Staan zoveel foto's op!

Maar waarom geld het niet als hij op tafel lag?

Xxx

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ligt eraan hoe je verzekerd bent!
    Wij zitten bij unive en zijn hier wel voor vezekerd, maar we hebben wel een eigen risico van 80 euro ofzo.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

als hij in het grijp bereik lag dat zullen ze niet uitkeren want dan zeggen ze gewoon dat je heb weg had moeten leggen

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Mijn vriend werkt bij een verzekeringsmaatschappij en zegt dat het niet uitgekeerd wordt!
    Als er een gezinslid iets kapot maakt, kan je dat niet opgeven bij de verzekering.

7. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Alleen als je een all risk inboedelverzekering hebt kun je het vergoed krijgen, de WA-verzekering dekt dit niet.

8. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Laatst had toch ook iemand hier schade aan een mobiel en kreeg het vergoed. Ik begreep daar ook niets van. Even opzoeken.

9. Chantalll

Chantalll Actief lid

7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit klopt indd...
    Een aansprakelijkheidsverzekering vergoed de schade die je aanbrengt aan een derde partij. Schade aan gezinsleden onderling is vaak uitgesloten op de polis.
    ( Dit staat ook vermeld in de polisvoorwaarden)

Of je moet een verzekering hebben die ook schade binnen het gezin dekt. (volgens mij is dat bij allsecur?)

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ooh dat is balen :(

m'n vriend roept dat we ook een verzekering hebben, voor als kinderen bij ons iets stuk maken. Iemand daar bekend mee?

( zijn verzekerd bij abn amro)

xx

11. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
  12. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    check eerst eens in je voorwaarden of schade aangericht door eigen kinderen niet wordt uitgesloten. Je hebt wsl een 'superieur'verzekering, grote kans dat dit wel uitgesloten is...

Op je WA verzekering valt dit sowieso niet.

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik zie hier nu al een aantal verschillende dingen gezegd worden; meid ga gewoon even bellen morgen.

De ene verzekering is de andere niet, iedere maatschappij heeft verschillende soorten dekkingen en dus krijg je nu ook 10 verschillende antwoorden.

Bel met de maatschappij waar je WA verzekering loopt, of liever gezegd je AVP (aansprakelijkheids verzekering particulieren) en die van je inboedelverzekering.

Pas dan weet je zeker waar je aan toe bent....

overigens het antwoord van de vriend die in de verzekeringen werkt is wel heel kort door de bocht....;)

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Oeps....nog even aan vriendlief gevraagd en blonde ik heb weer niet goed geluisterd;)

Bij all-risk dekking wordt het vaak wel vergoed. Bij een standaard verzekering is het vaak uitgesloten!

@Jen27 Vriend is dus niet kort door de bocht, maar ik!

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben een all risk gouddekking en krijgen het wel vergoed. 1e x niet en waren toen 85 euro kwijt voor een nieuw scherm bij een gsm winkeltje en hadden toen de standaard aansprakkelijkheidsverzekering . 2e keer weer kapot laten vallen (tja en niet eens de schuld van de kids maar van hem zelf) en toen hadden we net deze nieuwe verzekering gelukkig.

wij zitten bij unigarant

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    geen idee...

mijn dochter heeft op de bank getekend en ik krijg het er niet meer af... ik heb wel zo een all risk verzekering. Zou ik het vergoed krijgen?

17. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Ik zit zelf ook bij de ABN en ik had ook zoiets maar wij kregen helemaal niets van de verzekering terug omdat je kind t gezinslid is (en deze is meeverzekerd) en dan word het niet vergoed, mijn zoontje had toen aan het buitenfilter gezeten van de aquarium en sindsdien was ie gaan lekken en heel de keuken met laminaat lag onder met water, ik heb me blauw geluld daar aan de telefoon heb t gegooid op inboedel en de wa maar beide niks nada

het zou anders zijn als iemand anders het had gedaan, dan zou je t wel vergoed krijgen

18. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

En anders heeft iemand anders het toch gedaan ;)

Ik heb een tijd bij m'n broer gewoon en mijn kat had aan zijn bank gekrabbeld, de verzekering heeft mij precies uitgelegd wat ik moest zeggen om het vergoed te krijgen :D

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik denk van wel. zowiezo anders reparatie of schoonmaakkosten. meestal laten ze bij grote kosten iemand langskomen of het nog te repareren of schoon te maken valt, maakt de kosten op en als het niet meer schoongemaakt of gerepareerd kan worden dan wordt het vervangen. ligt aan het product of je nieuwwaarde of dagwaarde terug krijgt maar goed alles is beter dan niks.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    liegen doe ik niet, dat is tegen mijn principe. Dat vind ik fraude...

Deel Deze Pagina