Voel me een beetje schuldig... Hoop stiekem op een Meisje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamary, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    wat leuk mamabrenda! :D

2. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ja dat is echt zo! het is altijd anders als dat je je had voorgesteld... iedereen zei tegen mij dat ik een meisje zou krijgen 7 jaar geleden, zelfs in de verloskamer zei de zuster 'zo aan de hartslag te horen word het een meisje' Maar het was toch echt een jongen :D van 54 cm en 4674 gram . En trots dat ik was , toen ik hem op mn borst kreeg vroeg ik niet eens of het een jongen of meisje was ;) alleen maar wauw mijn kind! nu heb ik weer stiekum een voorkeur voor een meisje maar als het weer een jongen is ben ik weer net zo verliefd dat weet ik zeker.

3. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ik heb helemaal geen vorkeur.
    Als ik in een winkel ben vlieg ik van de stoere jongens pakjes naar de meisjes jurkjes :)
    Al zei mijn gevoel eerst dat het meisje zou worden, maar nu het steeds meer op de 20 weken echo aan komt heb ik ook weer een heel sterk gevoel dat het een jongetje zou kunnen worden :(

4. Niro

Niro Lid

15 feb 2007
    37
    0
    0
    Student
    Oudenbosch
    Hallo allemaal,

Ik denk dat iedereen dat wel heeft,voorkeur voor een meisje of een jongen.
    Toen ik hoorde dat ik zwanger was, hoopte ik ook stiekem op een meisje.

Ik wist wel dat het een jongen zou worden, is meestal als je errgens op hoopt krijg je het tegenover gestelde.

Mijn man zei vanaf het begin al we krijgen een jongen en dat klopte tijdens de 20 weken echo.

Ik ben superblij :D met mijn zoontje, hij is meer dan welkom.
    Toch word ik nog steeds door roze kleding aangetrokken wanneer ik ga shoppen voor hem.
    Dan blijf ik altijd daar even hangen bij de meiden kelding :oops:

Niro

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wij zeiden beiden vanaf de eerste dag dat het een meisje was. Ik had wel zoiets van een jongen is ook zoooo leuk, maar het wordt gewoon een meisje....
    Tot de 20 weken echo; de echoscopiste vertelde dat we een jongen krijgen! Ik moest heel hard lachen en dacht echt dat ze het fout had, want mijn gevoel is toch altijd goed ;) .
    Maar ik zag hetzelf ook op het scherm. Een echte knul en hij lijkt op zijn vader :) :) !
    Ik moest wel even omschakelen (was toch 20 weken overtuigd van het feit dat het een meid zou zijn), maar ik zou niet anders willen!

Ik weet niet meer wie dit onderwerp was begonnen, maar misschien trek je juist naar de meidenkleren en spullen omdat daar gewoon veel meer van te vinden is. En die leuke jurkjes en dingen, ze zijn gewoon fantastisch. Ik hoop dat er snel meer leuke dingen komen voor jongens!

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Toen ik vorig jaar voor de eerste keer zwanger was, was ik ervan overtuigd dat het een meisje zou worden, ik vond dat ook helemaal geweldig. We hadden zelfs al een meisjesnaam in gedachte. Met jongetjes was ik nog helemaal niet bezig. Helaas heeft dat 'meisje?' ons met 10 weken verlaten. Nu ben ik weer opnieuw zwanger en het kan me nu helemaal niets meer schelen.. ik vind het allebei best, als het maar geboren wordt! En gezond natuurlijk.. maar dat spreekt voor zich. Dus jongetje of meisje... allebei zeer welkom..

7. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Voordat we zwanger raakten hadden wij het ook altijd over de wens voor een meisje, nu ik eenmaal zwanger ben, maakt et ons eigenlijk niet meer uit. Een meisje zou leuk zijn maar een jongetje is ook meer dan welkom!

Mona

8. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik reageerde eerder dat ik voor mijn zwangerschap op een meiske hoopte. Toen ik elf weken passeerde kreeg ik heel erg de voorkeur naar een jongetje, heel raar maar mijn gevoel maakte een omkeer.

Afgelopen dinsdag heb ik een echo gehad en sindsdien krijg ik weer voorgevoelens naar een meid!

Ik droom er zelfs dagen van, ik ben gewoon ongeduldig, ik vind allebij leuk!

9. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik herken me ook wel in je.
    mijn 1e dochter komt uit een vorige relatie.bij mijn 2e vriend werd ik zwanger en wilde graag een jongen,dacht ik,toen onze zoon geboren was had ik in het begin wel zoiets van wat moet ik met een jongen?ik ben zelf opgegroeid in een gezin met 3broers dus een meisje was ook welkom geweest want dat miste ik vroeger en ik kan me voorstellen dat mijn dochter dat ook mist.nu ben ik weer zwanger en ik hoopte echt op een meisje maar mijn gevoel zei anders.we hebben een echo gedaan en inderdaad het werd een jongen geen twijfel mogelijk!nu ben ik er wel op voorbereid dus dat scheelt maar was wel eventjes teleurgesteld vooral om dat dfit ons laatste kindje is.vandaar dat we een echo hadden gedaan omdat ik misschien teveel op een meisje hoopte en dat de teleurstelling dan te groot zou zijn nu kan ik alvast aan het idee wennen en ik ben ook al gek met dit kindje hoor.we mogen eigenlijks niet klagen ze zijn alledrie gezond wat zeuren we dan eigenlijks nog over het geslacht?

Deel Deze Pagina