Hallo Ik zit in een hele zware en moeilijke situatie. Vorige week extra naar de gyn geweest i.v.m krampen. Was alles goed. Afgelopen dinsdag slijm verlies met helder rood bloed, maar dit ging weer weg en was minimaal. Gister erg ziek, moe en misselijk geen griep. En vanochtend allemaal oud bloed met afvegen. Plus wat gele afscheiding. Nog steeds niet fit en ook erg last van de rug. Mijn lichaam schreeuwt om meer rust. Maar ik kan niet meer rust pakken door de situatie waar ik nu in zit. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet. Weer de gyn bellen? Of afwachten? Wat zouden jullie doen?
Ik heb je vorige topic gelezen. Wat een vreselijke nare situatie zit je in! Kan me voorstellen dat rust nemen nu niet echt gaat. Op de echo foto die je eerder poste zat naast de vruchtzak iets wat volgens de ervaringsexperts op een hematoom leek. Het kan zijn dat je dat nu verliest als oud bloed. Kan volgens mij niet direct kwaad (ik heb het met 7 weken ook gehad), maar ik zou voor de zekerheid de gyn bellen. Misschien goed om iemand mee te nemen? Twee horen en vragen meer dan 1, zeker nu je zo veel asn je hoofd hebt. Sterkte en ik hoop dat het bliedverlies snel stopt en je kleine het goed doet!
Ik ben net heen geweest. Zat nog een bloed stolsel dus er komt nog meer. De kleine doet het goed zagen al beentjes en het was druk in de weer. Alleen het ligt heel raar en was dwars ze kan het niet op meten. Dus ik moet volgende week weer komen. Ik hoop dat ze het dan wel op kan meten. En ze zegt het kan nog steeds alle kanten op garantie kan ik je niet geven. Maar voor nu ziet het er wel heel goed uit.
Ik heb 2 x wat bruin bloed gehad in week 8 en week 10. Het duurde niet lang een dag ofzo. Er was niks aan de hand.
Niet veel bloed verlies meer gehad. Alleen wat oud bloed bij het afvegen. Morgen een spannende dag opnieuw voor echo hopen dat ze de kleine op kunnen meten. En manlief door de scan. vreselijke moeilijk en dubbele tijden waarin we zitten. Dank voor jullie reacties