Voel me een potvis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Friezin87, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik ben pas 24 weken en heb echt geen grote buik, integendeel zelfs maar zo voel ik me niet. Voel me enorm lomp en begin ook al te waggelen. Iemand zei laatst ook goh je heb er meer last als de vorige keren van he? Yep inderdaad...
    Me ex (vader van me kind) zegt laatst tegen me, 'schat maak je niet zo druk, ik zou je nog steeds doen'...
    Hmmm thanks dan maar? -_-

Knuff van Oempaloempa

2. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    We kunnen er ook weinig aan doen. Alleen maar nog ff doorzetten

3. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ja ik ken het! Nog even door bikkelen

4. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Onze dochter noemde mij vanavond koe. En bedankt :)

5. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Nog maar 20 weken zwanger en voel me zoooo opgeblazen! Vooral savonds. Nu is het ook weer zover, heb het idee dat ik al 37 weken zwanger ben en dan van een vijfling ofzo! ��

6. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

9 sep 2012
    122
    0
    0
    Ik moet zo om jullie lachen! Applaus voor zelfspot! Ik meld me hier als ik ook een zeekoe ben

7. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier kwam ik elke zwangerschap zo'n 25 a 30 kg aan en voelde mij ook een vieze verte walrus.

8. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik Rolde op het laatst bij mijn zoon ook als een gestrande walvis van de bank 😂😂 gewoon opstaan ging niet meer 😏

9. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Log en lomp..... en ook nog eens bedrust opgelegd gekregen vanwege vroegtijdige weeen terwijl mevrouwtje nog steeds in stuit ligt.
    Op naar de laatste 5 week... ik ben er wel klaar mee

10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ghehe en het leuke is: het word alleen maar erger!

Hier idd ook al een tijdje het gevoel van een gestrande walvis met obesitas. Zal blij zijn als ik ein-de-lijk weer op mijn buik kan slapen! Maar... Het is voor een goed doel! :D

11. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ohja! Mijn neefje (5) kwam laatst naast me zitten en zei: "ik vind jou nu toch best wel dik, hoor!"
    Dus ik zei: "ja, maar er zit wel een baby in mijn buik!"

Daar moest 'ie even over nadenken, maar hij snapte het wel. Daarna zei hij: "ik hoop dat het een jongetje is!" Heb 'm toen maar even snel uit die droom geholpen (hij wist het al hoor, maar hij was het even vergeten haha).

12. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Hahahahah!

Maar zo herkenbaar! Hier bijna 20 weken en door mijn bekken klachten doe ik ook niet alles meer even charmant! Iedereen zegt oh meid wat een prachtig bescheiden buikje heb je.....uhmm ok moet ik wel toegeven dat ik nu nog maar zon 6kilo ben aangekomen terwijl dat bij de vorige twee wel anders was (totaal 40 en 25 kilo)

Maar hier ook een zwangere zeekoe dus!

13. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Ik voel me geen potvis gelukkig! Meer een manke koe met doorgezakte rug en uitgelebberde uiers😂
    Ik hou me dan ook maar vast aan de gedachte dat
    Ik er straks iets geweldigs voor terug krijg. Als ben ik die bekkeninstabiliteit meer dan zat!!!

14. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik was bij Peutermuis meer een klein olifantje op hele korte dikke pootjes. Ik vrees dat het dit keer ook weer zo gaat worden. Ach, het gaat er wel weer vanaf. Uiteindelijk ;)

15. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Aaah zo herkenbaar. Een troost misch; ik was echt enorm, zelf klein, flinke baby, grote placenta, veeeel vruchtwater. Voordeel, niet veel kunnen eten laatste maanden, vanwege t zuur was snoepen er niet bij. Een maand geleden bevallen, ik ben 2 kg lichter dan voor de zwangerschap en ondanka mn slappe striaebuikje voel ik me slank, fit en sexy door al die weken waggelen, mn bed uit rollen, de bank niet uitkomen, mn schoenen nietaan kunnen trekken.....
    T is heeeerlijk straks als je je buik kwijt bent en de inhoud af en toe af kan staan en dan mobiek bent 😁

16. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Ik vergelijk mijzelf net een op zijn schild liggende schildpad. Kan geen kant meer op.

Nog eventjes gelukkig

17. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Zooo herkenbaar!! En dan moet ik nog 10 weken! Vind t echt niet leuk meer! Huge huiskamerolifant ben ik

18. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Op zich ben ik niet zo gigantisch, behalve buik. Maar ik ben inmiddels wel in fase beland dat bukken om veters te strikken niet meer zo prettig is. En als ik in huis iets laat vallen wat ik niet direct nodig heb, laat ik het liggen :D
    Wat ik wel irritant vind, is dat mensen je continu ongevraagd vertellen over vrouwen die nog met zeven maanden zwangerschap een marathon rennen, of dat ze zeggen 'ach, vrouwen in Afrika werken nog op het land'. Geen idee wat ze ermee bedoelen ('moet ik je tuin gaan omspitten ofzo?') maar irritant vind ik het wel.

19. Magree

Magree Actief lid

6 okt 2015
    138
    0
    16
    Ik heb precies het zelfde, 😢

20. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook iemand die zich een olifant op gigantische benen voelt! Pff verschrikkelijk

Deel Deze Pagina