Voel me een tientonner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphne, 7 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach sjarrel, het duurt nu niet lang meer!

en daphne, je bent absoluut geen tientonner! mischien 1 klein tonnetje hihi, maar je hebt een mooi buikje! ;)

2. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    sorry dat ik het zeg maar je kijkt er ook niet al te vrolijk bij hahah!!! maar wat wil je je bent er bijna.

Sterkte nog ff meid ;)

3. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik herken het helemaal hoor Daphne.
    Bij elke spiegel of etalageruit kijk ik naar m'n buik en dan denk ik tjee wat is ie groot.
    Ik verlang ook heel erg naar om weer slank te zijn. Lekker m'n spijkerbroekie aan. Ben m'n buik nu wel beu.
    Maar ja heb toch nog twee maandjes te gaan en de vk zegt dat de baby nu aan een groeispurt gaat beginnen dus dat buikje wordt echt nog wel groter :( .
    Maar als het straks geboren is dan ben ik het hopelijk zo weer kwijt; bij m'n 1e in ieder geval wel.

Je moet maar zo denken, het is voor een goed doel ;) .

Silly

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo,

Ik had ook altijd maat 34 en woog maar 55 kg. Dan is het inderdaad wel eens even goed in de spiegel kijken op het moment. Maar eerlijk gezegd heb ik er geen last van. Ik vond altijd wel dat ik iets flinker mocht fijn, nu natuurlijk iets meer dan "iets" ;)

Het heeft ook zo z'n voordelen hoor. Als je lekker gegeten hebt kun je ongegeneert uitbuiken ! Ha ha ! Maakt allemaal niets uit en geen mens ziet het ! :D

Mijn gewicht schommelt een beetje. De ene keer is het 9 kg erbij, dan 9,5 en dan weer 8,5. Zal ook wel met de hoeveelheid vocht te maken hebben.

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina