Dan ben ik ook benieuwd in welke wijk (straat) jullie wonen. Als we dan toch zo dichtbij wonen is het misschien wel eens leuk om eens nader kennis te maken, denk ik zo.
Haha inderdaad. Hier wonen wij.. Witte Woning Makelaars | Overzicht woningen - Woningaanbod - Overijssel - Pieter Poststraat 17 7606 TK Almelo Das meteen duidelijk dacht ik zo! Ik ben trouwens 21.
En ik woon ook in Twente en kan me soms ook behoorlijk eenzaam voelen... wat dachten jullie ervan om eens af te spreken op een ochtend? Ik werk op do/vr, dus dan liever niet hihi Maar de andere dagen (ook weekenden) heb ik best wel behoefte aan met een volwassene praten, ipv alleen maar babapatada. Iemand die z'n huis ter beschikking wil stellen? Of in een eetcafƩ afspreken? Ik denk dat velen van hier dat wel erg leuk zullen vinden. Ik ben trouwens 24 jaar Volgens mij zit ik er mooi tussenin!
Ik ken het gevoel ook. Mijn vriendinnen werken, mijn schoonzussen zijn vooral druk met zichzelf en moeders hier uit de staat werken ook veel. In de uurtjes dat mijn zoontje slaapt. Doe ik of huishoudelijke dingetjes, dek de tafel voor de boterham,bereidt het eten voor, bedenk wat ik ga doen als mijn zoontje weer uit bed is.
ik zeg:... wanneer, bij wie.. en wie neemt de taart mee... geweldig zeg dit.. ik kom dan wel niet uit twente, maar vind t super om te lezen dat jullie elkaar zo vinden hier en wie weet.. allemaal uit dezelfde regio.. heerlijk toch.. hoe vind ik nieuwe vriendinnnen.. LANG LEVE ZP!!!!.. you go girls!!!
Lijkt mij inderdaad wel leuk eens af te spreken, we hebben immers allemaal 1 en dezelfde interesse hahaha Ik verveel me gelijk niet meer
Hahah wat leuk zeg! Ik zeg: DOEN!! Gezelligggg.. Zou ons huis wel ter beschikking willen stellen, maar we wonen drie hoog zonder lift , dus niet erg geschikt..
Heeii heeii, hier hetzelfde probleem, verveel me kapot hier als de kleine in bed ligt, geen vrienden hier, want woon hier nog niet lang, schoonzussen is ook niet altijd een optie aangezien ik ruzie heb met de oudste en de jongste volgt franse lessen overdag, mijn familie woont 2uur hier vandaan dus zeg je ook niet even, goh daar zal ik eens ff op de koffie gaan, heb ook geen rijbewijs dus voordat ik weg kan moet mijn man thuis zijn of de tram, ma ben al eens eerder verdwaalt geweest haha. nja wou het ook eventjes kwijt, iemand uit de buurt van brussel toevallig ? haha :-s
Ik vind het ook een goed idee, mijn huis is ook niet zo royaal, maar misschien gewoon in de stad afspreken? Lekker op een terrasje of zo?
Lijkt me goed idee. En overdag doordeweeks komt mijn niet goed uit aangezien ik full-time werk. Ik woon trouwens in de wijk wiekslagen (vlakbij heracles stadion).
Doordeweeks lijkt me handiger, juist omdat veel meiden hier in het weekend wel een vriend/man thuis hebben. Maar ja, als jij dan werkt is dat ook niet leuk he? Al denk ik dat er ook wel meiden hier zullen zijn die soms in het weekend werken. Is het een idee om hier een club voor te openen elders op dit forum? Kunnen we er daar over kletsen en eens peilen wie op welke dag kan... Of zijn clubs daar niet voor? (Geen idee hoor )
Trouwens, doordeweeks op een avond kan ik wel hoor maar ik weet niet of dat handig is. Maar ik denk dat we wel zo'n apart clubje kunnen maken.
Nou meiden, kom op waar blijven jullie http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/223616-twente-meiden-afspreken.html