Ik wil graag mijn zwangerschapstest bewaren. Alleen de test is aan het vervagen. Heeft iemand een tip hoe ik hem het beste kan bewaren zonder dat hij verder vervaagd?
Wat blanke nagellak op de test smeren. op dat zachte dingetje zegmaar wat je in je urine moet houden.
of als je haarlak hebt dat er even overheen spuiten dat zijden ze van moeders voor moeders tegen mij niet te dicht bij spuiten maar van een afstandje liefs ancie
Hoi, Ik heb net nog eens effe gecheckt, maar die van mijn dochtertje ( nu bijna 8) is nog steeds duidelijk en ik heb er niks mee gedaan, alleen bewaard in een donker zakje. Ik weet niet of het uitmaakt dat het een test dus is van ruim 8 jaar geleden, maar het streepje staat er nog heel duidelijk, ben alleen haar eerste echo-foto kwijt Nog maar eens goed zoeken he liefs grietje
ik heb ook bijde testen nog 1 van kruidvat en 1 van trekpleister, mijn dochter (oudtste) is nu 4 ik heb de testen gewoon in het orginele doosje bewaard en ze zijn bijde nog duidelijk leesbaar
JA door er doorzichtige nagellak op te smeren, werkte bij mij. het was een tip van de vrouw van moeders voor moeders. dan wel op de streepjes smeren.
Ik had het in de winkel gevraagd (Etos) die wist het niet, Ik clearblue bellen waren de nl medewerkers in gesprek. Ik gauw de telefoon aan mijn man gegeven want dan kreeg je een engelse aan de telefoon. Die wisten het ook niet. Ik heb er haarspray op gedaan want die had ik liggen. Heb ik op het staafje waar je over moet plassen overheen gespoten. Apart dat jullie testen wel goed bleven. Ik had de testen in een boterhamzakje in een tas zitten en zowel de clearblue als de kruidvat test waren de plus en de extra streep gewoon weg. heb vandaag dus nog een clearblue test gehaald om die nogmaals te doen om hem te bewaren. (toch weer even fijn om te zien dat het og steeds positief is hahaha ) Hopelijk werkt dit gewoon.
Hoi, Ik weet niet of het toeval is, maar de zwangerschapstest van vorig jaar juli is wel na een weekje vervaagd. Zal er toch niks mee de maken hebben dat het helaas een mk werd? Deze van 2 weken geleden is wel nog zichtbaar. Al mijn testen zijn trouwens van het kruidvat merk. Liefs grietje
Ik deed twee testen vorig jaar augustus, beiden van hetzelfde merk, en 2 streep was er binnen de paar weken al weg, maar de andere is nog even duidelijk. Gek he? Ik heb er wel een mooie duidelijke foto van gemaakt, dus die zijn sowieso mooi.