Gisteren heb ik veel gelopen, op hoge hakken (dom) nu kreeg ik gistermiddag echt last van mijn banden, alleen bij het nemen van rust ging het niet bepaald over... ik had gisteraond last van steekjes aan de zijkanten van mijn buik en af en toe in mijn rug. Ik heb een bad genomen en ben daarna op de bank gaan liggen, maar minder werd het niet. Ook wanneer ik niet bewoon, voelde ik het. Nu is het wel beter, maar voel mijn bekken en onderrug nog wel wat zeuren. Zijn dit nu echt de banden, of kan het ook iest anders zijn? Maak me een beetje zorgen..
Banden en spieren lijkt me. Ik ben zelf met 24w zwangerschap in disneyland geweest en deed daar wat ik altijd deed. Veel lopen, stevig doorlopen en soms in m'n enthousiasme even aanzetten, stukje rennen naar de bus of naar een disneyfiguur. Maar au! wat heb ik pijn gehad daar. Gewoon omdat ik niet heel rustig aan deed. En die pijn was de ene keer na een nacht slapen voorbij, de andere keer had ik smorgens nog last... Dus even naar je lichaam luisteren en ach, je hebt weer wat geleerd he... (hoewel leren niet altijd even leuk is!) Mocht de pijn nu niet over gaan of terugkomen of mocht je blijven twijfelen, gewoon je vlos eventjes bellen hoor! Dat is toch degene die er écht verstand van heeft!
Ik had dat deze weekook, niets bijzonders gedaan wel buikpijn en steekjes. Ging pas over na nachtje slapen. Was zooo ongerust dat ik VK heb gebeld. Zolang er geen bloedverlies en het niet zo erg is dat je er niet van kunt staan of zitten is is het niets erg zeggen ze. Dan is het vaak toch banden/spierpijn. Maar was ook erg ongerust...