Ligt er aan waar de beschuldiging op gebaseerd is. Ik zou mijn man vertellen dat het echt niet waar is en dat als hij mij echt zou kennen dat hij dat zelf ook wel weet.
Woei link denk ik als hij mij niet wil geloven! Relatie is op basis van vertrouwen en als deze er niet meer is dan is er voor mij ook geen relatie meer!
Als het door iemand anders zou zijn zou ik zeggen, denk wat je wil denken, ik weet dat het niet waar is en daarnaast ben ik aan jou geen verantwoording schuldig
Ik heb dit mee gemaakt. Wat je doet? Pfff ik heb me maaaaaanden verdedigd naar alles en iedereen. Ik heb geknokt en wat ik ook deed ik werd niet geloofd. Inmiddels zijn we gescheiden.
Als je wordt beschuldigd van vreemdgaan in je relatie, hoe goed is je relatie dan? Dat zou voor mij al een reden zijn om er mee te willen stoppen.
Het zit zo: ik ken een gehuwd koppel al 4 jaar, ze komen hier regelmatig over de vloer. Ze voelen hun hier thuis zeg maar. Ik heb er geen problemen mee. Soms spelen hun kinderen met mijn zoon en worden ze opgehaald door de papa, hij blijft hier dan nog een uurtje om een koffietje te drinken. Er is echt niks aan de hand tussen mij en die man. Zijn vrouw die tevens een goede vriendin is weet dat er niets aan de hand is en zegt er niks van dat hij hier soms een uurtje blijft. Mijn vriend vindt het verdacht en verdenkt me van vreemdgaan. Hij praat niet meer met me, het kwetst me. Doe ik iets verkeerd?
In ben vroeger ook beschuldigt terwijl ik zwanger was verschrikkelijk wat ik allemaal voor beschuldigingen op mijn bord kreeg...uiteindelijk was hij degene die al die tijd vreemdging niet ik...
Wel, ik denk dat dit hier dus ook aan de hand is, hij doet vreemde dingen. Ik weet niet hoe ik me moet voelen, ben zo boos en tegelijk lopen de tranen over mijn wangen.
Sterkte meid! Ik kon op den duur niks meer doen. Alles wat ik deed werd verweten aan vreemd gaan al kocht ik een nieuw luchtje dan deed ik dat vast omdat ik een ander had.
Ik zou stoppen met koffie drinken. En ik zou vragen aan mijn man waarom hij dat nu ineens denkt! En misschien zou ik ook wat meer op hem letten als jij vindt dat hij raar doet... Ik zou zin gsm checken ofzo
Dat heb ik gedaan, hij zegt dat hij die man niet vertrouwt, waarop ik zeg, ik heb niks gedaan, waarop hij weer zegt, ik weet het. Ik snap het niet, mijn eetlust is weg. Wat kan ik doen?
Ligt er aan of het uit de lucht komt vallen of dat er een reden is dat hij het zegt. Dat zou ik me sowieso afvragen, waarom heeft hij dat beeld?
Een goed gesprek aangaan en erachter proberen te komen waar hij precies bang voor is. Als hij hem echt niet vertrouwd, dan moeten jullie tot een compromis komen. Dat hij bijv. niet langer blijft.
Ts, adem in en adem uit! Probeer even te relativeren hoe moeilijk nu ook. Jij bent in dit geval niet verkeerd bezig, maar wel zou ik erkennen als hij zich niet prettig voelt bij die afspraken deze ook even achterwege laten en je man het gevoel geven dat je voor hem kiest. Geef duidelijk aan wat dit met je doet en dat hij je kwetst!