Blijven op pepti of niet wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piccolina, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Mijn dochter krijgt al ruim 2mnd pepti via ka. Echter alle symptomen zoals ze had: krijsen, krampen, uitslag weg zijn en pepti doet goed alleen ontlasting ipv normaal bij standaart is waterdun 1x p dag.
    Omdat het niet normaal is denkt ka dat ze zo op pepti reageert daarom zijn we sinds 5 dagen op standaard terug.
    Eigenlijk doet ze ook prima op, ontlasting langzaamhand verandert in brokkelige/gele zachte klei. Geen uitslag, geen krampen.
    Enige is ze dan meer hongerig geworden en wat onrustig/huilerig als voorbeeld voorheen sliep ze klok rond 19-7 non stop nu wordt ze wel wakker vaker en onrustig draait en wat jengelt.

Dus ik denk dat ze of niet of erg zeer milde kma heeft. We geven het al 5 dagen en gelijk overgestapt zonder mengen. Dus anders bij kma zou ik na dag 5 zeker iets meer merken toch?

Als ik zo denk zal ka ons geen pepti meer geven. Maar als ik zeg dat ze wat erg huily dan mag ik wellicht op pepti blijven.
    Dus als ze pepti krijgt zal ze continu waterdune ontlasting hebben en bij standart wat huilerig en iets onristiger.
    In komende week of 2-3 gaat onder narcose en krijgt hele onderlijf in gips voor 3mnd (heup uit kom). Dus waterdune ontlasting is echt niet te doen met gips en onrust/huilen wil ik liever ook niet.
    Volgende week wordt ik door ka gebeld en moet of pepti blijven kiezen geven of niet..

Deel Deze Pagina