Even een vraagje.. Laatst reageerde het bezoek verbaasd toen ze zagen dat de klamboe nog boven het bed van onze zoon hangt. Volgens hen zou hij hem tussen de spijlen door kunnen trekken en erin kunnen stikken. Ik zie het niet gebeuren, maar goed.. Wanneer hebben jullie de klamboe van de babykamer gehaald?
Ik weet niet meer wanneer het was. Maar toen mevrouw hem echt naar haar toe begon te trekken heb ik hem weg gedaan.
Hij komt er verder nog niet aan en probeert hem ook niet te pakken. Als hij in bed ligt sla ik de klamboe ook naar achteren voor het geval dat, maar ik vind hem gewoon zo mooi.. Te mooi om weg te halen eigenlijk, maar ik schrok wel van haar reactie.
Yep hier ook een baby die ineens vanuit het niets de klamboe door de spijlen heentrok en daarnaast vond ik het ook een vies stof ding. Weg gehaald een weg gegooid. Zoiets gevaarlijks ga ik ook niet aan een andere mama verkopen. Sorry ik ben nogal hard en normaal broodnuchter maar klamboes vind ik gewoon echt gevaarlijk.
Ik vond het ook mooi maar met een maand of 5/6 vond ik het toch ook gevaarlijk worden en heb 'm toen weggehaald...
Hier ook geen een gehad. Ik had gehoord dat sommige mensen hem binnen twee maanden weggehaald hadden omdat de baby aan de klamboe ging trekken. Ik vind het er schattig uit zien. Maar mij te duur voor twee maandjes . Zodra ze er aan gaan zitten moet je hem weghalen.
Ik heb mijn dochter deze week idd 2x betrapt dat ze m door de spijlen had getrokken. Ik vond t enorm grappig eigenlijk Heb m nu achter het hoofdbord hangen dat ze er niet meer bij kan..
Hier ook 1 die het door de spijlen heen pakt! Dit doet ze eigenlijk al wel een maand. Ik doe hem nu meestal naar achteren zodat ze er niet bij kan. Maar ja toch binnenkort maar eens weg halen!
Bij mijn dochter weggehaald met 7 maanden. Ik hoorde haar vreemd huilen door de babyfoon en toen ik boven kwam had ze zichzelf helemaal erin gewikkeld. Ik ben me kapot geschrokken.... Bij mijn zoontje ben ik er niet meer aan begonnen. Dan maar een minder mooi bedje.
Grappig dat ik dit onderwerp nu net zie. Onze zoon is vandag 7 maanden en ik zag hem vanmiddag op de camera toevallig de klamboe zn bedje in trekken (niet geheel overigens mar hij had hem te pakken) dus ik heb hem net weg gehaald....
Onze zoon was toen in juni geboren en dat jaar stikte het echt van de muggen. Dus de klamboe had bij ons wel een functie. Het was gelukkig al winter toen ik op een middag in zijn kamer kwam er hij lag er helemaal in gewikkeld . Hij vond het zelf allemaal reuze grappig maar ik heb hem meteen weg gegooid. Hij was toen denk ik een maand of 6 of 7?