voel me ff down

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jesje1982, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo meiden,

ik voel me de laatste dagen een beetje down. ben nu 1 dag overtijd en zit elke dag wel hier op het forum. ik lees dan regelmatig hoe mensen het aan hun ouders gaan vertellen als ze zwanger zijn. nu zit het zo: mijn ouders zijn allebei overleden en mijn schoonmoeder leeft ook niet meer. ik wil echt dolgraag een kindje, maar vind het echt heel moeilijk om dat niet met mijn ouders te kunnen delen. dat mijn kind straks zijn/haar oma's en opa niet zal leren kennen. ik ben wel van plan om zoveel mogelijk over hun te vertellen, maar over mijn schoonmoeder kan ik niks vertellen, want die heb ik nooit gekend en mijn vriend praat er liever niet over.
    sorry dat ik ff zo down klink, maar voel me nu ff ook zo en heb het er soms gewoon erg moeilijk mee en wilde ff mn hart luchten

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah meissie, wat vervelend voor je! Kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelt! en dat je het hier even kwijt moet..
    Toch hoop ik dat je een posi test in handen mag houden, zodat jij de kleine beeb over je ouders kan vertellen..
    Heel veel succes! xx knuffel xx

3. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik ben gezegend dat ik mijn ouders in mijn leven heb, dat ze beiden nog leven. Ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt. Mijn moeder heeft haar vader ook op een zeer jonge leeftijd verloren. Het is en blijft een groot gemis. Wanneer je zwanger bent, wil je dit natuurlijk delen met de mensen om je heen en dan vooral je ouders. Ik begrijp je heel goed.

*knuff*

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Och meis, dat lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk..
    Helemaal nu jezelf op het punt staat een gezin te stichten komen dat soort gemissen zo duidelijk boven.
    Heb zelf mijn vader verloren en vind het verschrikkelijk dat hij nooit opa zal worden, dus hoe moeilijk moet het voor jou niet zijn om beide ouders te missen!!!

Kan me voorstellen dat je je down voelt, en dat mag ook!!
    Ik hoop dat je een manier vindt om er mee om te gaan, want vergeten zul je (en mag je) nooit.
    Sterkte!

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!
    doet me echt goed!
    het is gewoon heel dubbel allemaal, mocht ik zwanger raken, dan gaat mijn grootste droom in vervulling, maar zal ook wel verdrietig zijn denk. gelukkig heb ik mijn zus nog, waar ik echt een hele sterke band mee heb, maar is toch anders dan je vader en moeder he?

6. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me goed voorstellen dat je je ff down voelt, dat is ook niet niks allemaal!
    Hopelijk kan je er met je vriend wel over praten want het blijft een groot gemis/verdriet.

Heel veel sterkte en hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Liefs,

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja kan er wel goed over praten met hem. sowieso snapt hij wel hoe het voelt, want ja hij heeft ook zijn moeder verloren.
    maar weet je wat het gekke is? mijn vader is vorig jaar maart overleden en toen hij overleed werd mijn drang naar een kindje nog groter dan hij al was! echt raar want toen mijn moeder overleed, was toen wel pas 19 maar toch, riep ik juist dat ik nooit meer een kind hoefde want dan zou hij/zij mijn moeder nooit kennen. maar ja dan ben je nog jong en dan komen een paar jaar later ineens die moeder gevoelens he?

ik vind het in ieder geval wel heel lief dat jullie van die lieve berichten geven;)
    als ik zwanger mag raken zal het heel moeilijk voor me worden, maar wie weet doet het me wel goed en kan ik me eindelijk weer een beetje gelukkig voelen, want moet eerlijk toegeven dat sinds mijn vader vorig jaar ook overleed, dat ik me niet meer echt gelukkig heb gevoeld.

8. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Hey meis,

Kan me goed voorstellen dat het lastig is als je zulke dingen leest. Lijkt me vreselijk als je zo iets moois niet met je ouders kunt delen.
    Hoop dat je straks een positieve test hebt en dat jij en je vriend toch veel kunnen genieten van een nieuw wondertje.

Liefs MammaJo.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik leef met je mee, ook wij hebben alle twee geen moeder helaas. Tenminste mijn moeder leeft wel, maar is er niet (lang verhaal) Die van mijn vriend is vorig jaar overleden.. Dan hebben we gelukkig wel alle twee een vader maar als het op kinderen aankomt had ik heel graag twee moeders gewild.. Oma's zijn toch leuk met oppassen en dergelijke..

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bloemm: ja klopt oma's doen toch vaker leuke dingen met hun kleinkind he? mijn vriend heeft nog wel zijn vader, maar die toont helmaal geen interesse in mijn vriend, laat staan in zijn kleinkind.
    ik heb wel een oom(de broer van mijn moeder) waar ik echt een hele goeie band mee heb, want ben practisch opgegroeid met hem en zijn vriend, want hij is homosexueel en zit er over te denken om aan hem te vragen of hij "opa" wil zijn als ik een kind krijg. is dat raar? ik weet zeker dat hij helemaal gek zou zijn op mijn kind. dan heeft mijn kind gewoon 3 opa's:) ik wil dat dan wel pas vragen als ik echt zwanger ben. ik wil gewoon heel graag voor mijn kind een leuke opa die leuke dingen met hem/haar doet en weet zeker dat hij dat kan zijn, maar weet niet of dat stom is?

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik vind er niets stoms aan; vind het zelfs een goed idee!! Waarom zou je dit niet vragen aan degene die voor jou het dichtstebij staat? Gewoon doen hoor meis (als je zwanger bent..) en doe waar jij je prettig bij voelt!

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    dank je dolfijn! ga het denk ook gewoon vragen, maar denk dat ik wel moet janken als ik dat ga vragen haha. ben nu 2 dagen overtijd en volgende week ben ik jarig, zou wel een mooi cadeau zijn en kan ik het dan gelijk vragen;) is wel typisch trouwens, als ik nu zwanger zou zijn dan wordt mijn kind een waterman en dat zijn mijn ouders allebei ook:)

13. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik vind het ook een mooi gebaar hoor! En als je weet dat hij er open voor staat en jij je er goed bij voelt is dat toch super! En 3 opa's is heel speciaal natuurlijk! ;)

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou ik weet voor 99% zeker dat hij het heel leuk zou vinden! hij heeft zelf geen kinderen en dus ook geen kleinkinderen en ik denk dat ik een beetje als een kind voor hem ben dus;) alleen nu nog zwanger worden of ik ben het al hihi

ik wil jullie echt heel erg bedanken voor jullie lieve berichtjes en begrip. ik zat gisteren echt ff in de put, maar door er met jullie over te praten voel ik me al een stuk beter!!

ik hoop echt dat iedereen op dit forum snel gezonde mooie kindjes op de wereld mogen zetten;)

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik hoop ook voor je dat je op je verjaardag een mooi kadoo hebt en ik denk dat je oom het ook een hele eer zal vinden als je het hem vraagt!

Deel Deze Pagina