Voel me flink ge****

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Nee dat is gewoon van internet geplukt haha maar wij zijn minstens net zo leuk samen hoor:D

Dat punt is helemaal niet van toepassing hoor, ik wilde in eerste instantie graag een zoontje, kreeg toen een dochter en hier was ik heel erg blij mee dus ben erg blij dat ik nu een zoontje mag verwachten, heb ik toch mooi van allebei een! En ik vind dat een moeder zichzelf aardig rijk mag rekenen dan!

En verder over dat vriendin/kennis gebeuren. Het was geen beste vriendin ook geen kennis, heb best veel en best vaak met haar opgetrokken en ookal spraken we af met de hele groep, ik had altijd veel lol met haar. Daarbuiten sprak ze eigenlijk met niemand echt af op 1 iemand na. Ze was veel te druk met haar vriend toen. Ze was gewoon niet het typje dat met 1 meisje iets leuks gaat doen, vond het veel leuker in de groep. Dat kan.

Dus een kennis was het zeker niet ik zag haar heel vaak ook de hele middelbare school heb ik alle pauzes met haar opgetrokken.

En nogmaals ik Reserveer geen naam hoor, ik vind niet dat niemand iets mag gebruiken als ik iets mooi vind, ik vind (nogmaals...!) dat ze het op een andere manier had kunnen doen en ze me hiermee in mn rug steekt.

En alles lijkt erop alsof ze dat weet, al kan ik dat natuurlijk nooit zeker weten want dan had ik er met haar over moeten praten. Ik koos ervoor dit niet te doen en mn gevoel even opzij te zetten voor haar zodat ze lekker kon genieten.

Zelf zou ik het niet in mn hoofd halen om te doen wat zij heeft gedaan, al was het een vage kennis. Mocht ik een naam horen en hem echt onwijs leuk vinden en zelf zwanger zijn/worden. Zal ik dit eerlijk vertellen. Of ik hem daarna ook geef is een 2e, ik vind dat iedereen hier vrij in is. ook zij. De manier waarop vind ik alleen erg naar.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar meer dan een jaar verder nu, kun je je er nog niet overheen zetten?

3. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Het is inderdaad achteraf flink balen (zacht uitgedrukt) maar goed dat is nu eenmaal gebeurd en ook ik vind Sarah veel mooier!

Ik denk dat ik ook teleurgesteld zou zijn als mijn zus of beste vriendin mijn naam zou kiezen. Als ze inderdaad weten dat ik die naam graag wil en andersom doe ik het ook niet! Er zijn zoveel namen is wel heel toevallig als je dezelfde naam wilt dus komt het niet vaak voor maar goed het kan dus wel zoals je helaas zelf gemerkt hebt. Misschien jullie ventje maar Romeo noemen? Veel succes meis ik snap je gevoel wel goed teleurgesteld in haar maar ook in jezelf denk ik

4. VrouwtjeRomy

Blijkbaar niet..:( Ik had gehoopt van wel, maar merk dat het nog steeds steekt elke keer dat ik haar naam zie. Dan ga ik nadenken over hoe het is gebeurd en waarom ze me niet gewoon had verteld dat ze haar dochtertje zo ging noemen. En stel dat ze dit echt niet wilde, dat ze na de bevalling me hierop aangesproken had en uitgelegd had dat het niet was om me te naaien maar dat ze het ook zo'n mooie naam had gevonden... misschien had het dan niet zo gestoken...

t is gewoon de hele manier waarop het is gebeurd.

5. VrouwtjeRomy

haha nee ik had ook een hele gave naam bedacht voor mn dochter voor als het een jongetje werd en die heb ik wel voor mijzelf gehouden! (al is het ook een veel voorkomende naam in NL)

Hier was ventlief het alleen niet mee eens (hij vind m echt niet kunnen) dus deze krijgt ook een andere roepnaam hihi, alleen die naam die ik graag wilde word zn 2e naam. Nu hebben we samen een naam verzonnen die we als roepnaam gaan geven, mijn naam word zn 2e naam en hij krijgt een 3e naam die verwijst naar mijn vriend zn overleden oma die super heeft gevochten om haar kleinzoontje nog te zien maar het helaas niet heeft mogen halen.

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik ben op pagina 1 al gestopt met lezen.... wat er verder ook gezegd/geschreven wordt jullie moeten gewoon echt even met elkaar praten.... alleen dan kan jij haar wellicht vergeven. Daar kunnen wij niets aan bijdragen. Vind het heel vervelend dat je je zo voelt. Maar jullie MOETEN praten daarvoor is het nooit te laat. Zij heeft het recht te weten waarom je afstand hebt genomen en jij hebt het recht te weten waarom zij haar dochtertje zo heeft genoemd.

succes

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Als je er nu nog zo mee zit, zou ik haar van je hyves afhalen.
    Dat scheelt al hoop frustratie.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Je vriendin (als ik het even zo noemen mag) had er anders mee om kunnen gaan. (b.v door aan je te melden dat ze deze naam zo mooi vond dat als ze een meisje zouden krijgen ze haar zo zouden noemen)
    Helaas heeft ze dit niet gedaan en dat kun je niet meer veranderen.

Het enige wat je kunt doen is heel diep nadenken over hoe je met haar verder wilt. Kun je het naast je neerleggen en nog verder gaan met jullie relatie of heeft ze je zo gekwetst dat je liever geen contacten meer met haar onderhoudt.

Wat ik persoonlijk veel jammerde vind is dat je je door je moeder hebt laten overhalen om voor een andere naam te kiezen.
    Ik vind het jammer dat mensen door de druk van vernoemen en dus door de druk van de familie voor een anderen naam kiezen dan dat ze eigenlijk willen.

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb niet alles gelezen maar ik zize het probleem niet zo dan had je je dochter gewoon romy moeten noemen. Namen zijn niet van jou. Je krijgt nou een zoon misschien wil je dalijk geen kinderen meer of krijg je alleen nog maar jongens en dan heeft zij haar dochter voor niet katreintje genoemd. Dat verhaal van je moeder vind ik wel raar je bepaalt met je partner de naam en daar heeft niemand wat over te zeggen, daarom hebben wij de naam van de meiden tegen niemand gezegd (onze zoon hadden we sochtends voordat ik naar het ziekenhuis 2 namen voor bedacht toen hij geboren werd keken waar hij het meest op leek)

10. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Misschien vond je vriendin het al een mooie naam toen jij er over begon, maar dan was zij absoluut niet verplicht om te vertellen dat het ook de naam was die zij in gedachten had. Als nu iemand mij zou vertellen dat ze [onze naam] zo mooi zou vinden voor als ze ooit een dochter zou krijgen dan zou ik écht niet nu vertellen "oh, ja maar zo gaan wij onze dochter ook noemen". Achteraf zou ik het misschien wel vertellen, dat wij die naam al bedacht hadden, maar het verlangen naar overleggen/ biijna toestemming vragen wat ik in sommige posts proef (niet alleen van TS) vind ik buitengewoon merkwaardig.

11. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Als eenn vriendin een leuke naam zou zeggen zou ik zeggen van ja leuke naam heb ik ook in mijn lijst staan ofzo

Deel Deze Pagina