Voel me helemaal niet lekker! Pijn tussen schouderbladen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babyphat, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

heb even een vraagje, ben nu 34 weken zwanger en voel me de laatste paar dagen helemaal niet lekker...

Ben verschrikkelijk moe, heb een zeurende pijn tussen mijn schouderbladen... En ben gewoon niet mezelf!!

Nou is mijn dochter wel al lekker aan het indalen, zou dat daar van kunnen komen???

Moet dinsdag weer terug naar de VK dus zal het dan aankaarten maar was toch al benieuwd of er meer deze klachten hebben!

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ja ik heb ook n tijd last gehad van pijn tussen schouderbladen
    ook zomaar weer weg ...

een warme douche of massage va manlief hielp me wel goed
    tis echt naar....

moe ben ik ook erg... zo vervelend... bluh
    maar goed... zijn de laatste loodjes we doen t er mee

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hier ook vaak pijn tussen de schouderbladen, komt hier door maagzuur.. wellicht heb je daar ook last van?

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zelfde als Aloha:

Ik had met 16 weken zo n pijn tussen mijn schouderbladen, soort bandgevoel om mijn borst heen, wist niet hoe te zitten zo beroerd voelde ik me. Straalde uit naar mijn rug ook. Ik was ook zo duizelig telkens.

Ben direct naar het ziekenhuis verwezen omdat mijn bloeddruk qua hooggte op het randje zat. Ze dachten aan hoge bloeddruk.

Daar hele lage bloeddruk en daar niets mis mee. Kwam dus de duizeligheid vandaan.

Totdat ik me bedacht dat de pijn vanuit mijn maagstreek kwam. Ben met Rennies en Gaviscon gaan proberen, hielp niets, maar met die kou dronk ik een warme beker chocomel en ik knapte per slok op!!!!

Ben ik gaan googlen en ik had gewoon brandend maagzuur. Kan je behoorlijk ziek van zijn.

Zou eens warme melk proberen of een rennie. ALs je verder geen klachten hebt als hoofdpijn en duizeligheid.

Als je bloeddruk gewoon goed is, dan zou ik idd ook in de richting van brandend maagzuur zoeken.

Beterschap!

5. eef80

eef80 Niet meer actief

I.d.d. vaak is het maagzuur. Maar aanhoudend pijn tussen schouderbladen is ALTIJD de moeite waard om na te laten kijken. Kan veel zijn en is vaak ook iets. Maar maagzuur zou nu wel heel logisch zijn! Gewoon gaviscon ofzo proberen!

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    bij mij hielp bij brandend maagzuur vanillevla altijd goed! Gewoon een paar lepels als ik het voelde opkomen en weg was het. Later hielp alleen antagel nog maar... dat smaakt een stuk viezer maar goed het hielp hahahaha

xx

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou het sowieso laten checken. Je wilt geen hellp hebben zonder het te weten...
    maagzuur is idd zooooo vervelend... had dat echt onderschat van te voren!
    Ik dacht in mijn eerste zwangerschap trouwens maagzuur te hebben want ik had soms zo een last van mijn middenrif. Bleken het achteraf galstenen te zijn. Dat kan ook een zwangerschapskwaaltje zijn.

Deel Deze Pagina