Nu al da de broek inde weg zit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BAS1759, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo meiden,

Ik ben nu zwanger van derde. Ik ben minimaal 4w5d zwanger en max 6 weken. Maar ik heb even een vraagje.

Ik heb best veel last van mijn buik is dat normaal. Ik krijg volgens mij nu al buikpijn doordat mijn broek knelt kan dat? En als ik moet poepen krijgen ik ook van tevoren vaak last van mijn buik is dat normaal?
    Ben dit niet zo gewend.

Hoop dat iemand een antwoord heeft.

O ja en nog een vraagje hoe ver denken jullie dat ik zwanger ben? 15 januari ongi eerste keer na bevalling van mijn dochter. 14 feb nog nega test. 17 feb hele vage lichte posi test en 19 februari hele duidelijke positieve test. Streepje bijna net zo dik als testlijn.

Alvast bedankt.
    Xxx joyce

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi,

kan makkelijk hoor.... mijn baarmoeder liep ook al ver voor bij 2, 3 en 4....
    En weet dat ik bij nummer 2 al 2 dagen na testen met open broek moest lopen...

Denk dat je banner wel ongeveer klopt....
    ongeveer 4 weken vanaf de duidelijke test... (misschien dagje verder..)

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik heb de dag na mijn positieve test m'n zwangerschapsbroek uit de kast gevist ;)

Maar nu moet ik ook zeggen dat mijn oude broeken al vrij strak zaten, omdat ik na de bevalling weer was aangekomen. Ik stond al bijna op het punt om maar grotere broeken te kopen.. Gelukkig werd ik zwanger ;)

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Bij de tweede droeg ik al mijn broeken op 8 weken, dus bij een derde zal dat nog vlugger gaan!

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ben ook heel snel overgegaan op mijn positiebroeken. Nog niet in mijn dagelijkse leven maar op het werk draag ik ze al weer een paar weken. Ik ben vooral ontzettend opgeblazen waardoor mijn eigen spijkerbroek niet lekker meer zat. En 's avonds lijk ik alwel een half jaar zwanger, dan is het helemaal erg!
    Als ik niet werk draag ik veel leggings met jurkjes/tuniekjes/lange truien dus dat rekt vanzelf mee hahaha. Maar op het werk (ik sta en loop de hele dag) is het dus wel fijn als het gewoon niet te strak zit!

x

Deel Deze Pagina