Resdan Forte Kuur helpt niet (anti-roos)

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik heb al m'n hele leven last van roos, als baby al van 'berg' zoals het dan genoemd wordt, geloof ik. Ik dacht dat ik 'de oplossing' had! De anti-roos van Elvive werkte jarenlang prima, en geen last meer van roos! Maar.... de laatste paar maanden helpt dat dus niet meer! Bij de Huisarts geweest en een Resdan Forte Kuur gekregen, volgens hem moest dat echt wel helpen...
    Ben nu een week bezig en merk echt geen verschil! Lijkt zelfs iets erger te zijn geworden, maar dat weet ik niet zeker... wat kan ik er nog meer aan doen? Ik heb verder denk ik alle anti-roos shampoos uit de winkel wel een keer geprobeerd!
    Alvast bedankt :)

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Mijn dermatoloog adviseerde me een shampoo te kopen waar zinkpyrithion (als ik het goed schrijf).
    Ik had jaren ketakonozol shampoo gehad wat niet echt hielp maar wel andere klachten gaf.
    Heb het nog niet lang genoeg geprobeerd om te weten of het werkt.

3. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ok die tip ga ik even opschrijven! Moet ik daarvoor terug naar de HA of is dat gewoon bij de apotheek/drogist te koop?

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Zijn gewone shampoos bij de drogist te koop oa guhl head en shoulders etc. Google er maar eens op.
    Weet ook niet of het bij alles werkt, ik kreeg het advies ivm sebororisch eczeem.... Vraag me wel af of het DE oplossing is hoor want vd eczeem kom ik niet weer af.

5. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik heb er ook last van en haal altijd een shampoo bij de tuinen , als ik wat meer spanning heb komt het weer terug en dan haal ik er even een kuurtje bij en dat werkt enorm goed heet Farqa ofzo

6. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    tricie83 dank je dat ga ik ook eens proberen dan!

7. mamaliesjejuult

mamaliesjejuult Actief lid

7 jul 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    man gebruikt al jaren melaleuca van furterer (bestaat voor vette of droge hoofdhuid)(apotheek) is daar super tevreden van, als hij het een tijdje niet gebruikt dan heeft opnieuw schilfers en na 1 keer opnieuw gebruiken is het direct weg. er bestaat ook een shampoo om de jeuk van de hoofdhuid te doen verdwijnen, ook daar is hij zeer tevreden van. heb het ook aan een vriendin aangeraden en ook zij wil niet meer veranderen

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ik heb denk ik ook wel alle shampoo gebruikt maar geen die mij hielp TOT ik bij de lidl me anti roos shampoo haalde, echt super goed en nergens meer last van.
    Is van de lidl met een blauwe dop en er zit een geel dun randje onder de dop.

9. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ik gebruik de Dercos shampoo van Vichy, die haal ik bij de apotheek.
    Van alles geprobeerd via de huisarts, ook de resdan maar niets werkte.
    Dercos wekt bij mij prima.
    Ik gebruik eerst een goedkope shampoo om het haar even snel te wassen en daarna laat ik de dercos even intrekken.

Succes, heel vervelend zo'n hoofdhuid.

Deel Deze Pagina