voel me k*t. kind vergeten

Discussie in 'De lounge' gestart door mamazeyad, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

dit inderdaad

2. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Dit idd ja, je bent niet je kind maar de tijd vergeten, behoorlijk verschil toch

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

bedankt allemaal. ik ben blij dat ik het hier heb neer gezet, voel me al een stuk beter.

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Kan de beste overkomen hoor! Schaam je niet en ik weet zeker dat je kindje hier geen trauma aan over houdt hoor. Voel je niet schuldig meid.

5. dekilene

dekilene Niet meer actief

Je bent de tijd vergeten niet je kindje!

6. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha!! Ik dacht die's haar kind uit de supermarkt of iets dergelijks vergeten! Wanneer de tijden veranderd worden kun je eens in de war raken, dat is menselijk. Noem dit echt niet een vorm van je kind vergeten. Voel je niet schuldig en geef je zoontje een dikke knuffel ;) .

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

dit voelde wel zo en nog steeds wel. de juf vertelde dat mijn zoon erg verdrietig was omdat ik er niet stond. hij zou zich vast ook wel vergeten hebben gevoeld. gelukkig is hij het weer vergeten (tenminste dat lijkt erop:)).

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Kan gebeuren meis! Ik was s. Vorige week ook vergeten op de psz!

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Prachtig gezegd!
    Sluit ik me volledig bij aan.

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Dit is mij ook een keer gebeurd op m'n vrije dag. Druk met iets bezig en de tijd was wat sneller gegaan dan gedacht. Zoonlief was niet echt verdrietig want hij mocht de juf helpen en ik heb hem ooit eens gezegd dat ik van ver miet komen als ik werk, en dat het verkeer wel eens tegen kan zitten. Hij zei nu ook tegen mij of het spoor tegen zat en of het een mooie trein was ( hij is treinen gek) vandaag liep een afspraak uit en toen heb ik school even gebeld dat ik eraan kwam, maar dat ik niet optijd was, dus hij wist ervan en ging de juf helpen met de stoeltjes op de tafel zetten. Juf en hij blij

11. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Wat iedereen al zegt. . Hihi
    Maar snap je wel zou me ook rot gevoeld hebben maar come on t kan de beste overkomen ! En een ramp is dit niet hoor haha :)

12. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik ben mijn dochter ook 1 keer vergeten op te halen (de klok stond stil), dacht ook dat het me nooit zou overkomen, schaamde me dood en kon wel janken. Nu achteraf denk ik dat het iedereen kan overkomen. Koppie op!

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ben het wel alle anderen eens!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik begrijp helemaal hoe rot je je voelt!
    Toen mijn zoon net op school zat (was afgelopen juni) ben ik hem op woensdag en keer vergeten, of eigenlijk de tijd.
    Ik moet hem normaal 12:00 uur ophalen maar op woensdag is het kwart voor 12.
    Ineens schrok ik en ben naar school gereden als een gek. Naar binnen gegaan vond ik mijn zoon alleen in de klas helemaal huilen, juf nergens te bekennen:x.
    Kind zat net op school, zn mama de tijd vergeten en de juf vond t ook nog eens nodig om 'even' weg te gaan...
    Zo zie je, het gebeurt bijna elke mama wel eens!
    Hopelijk voel je je nu hiet zo rot meer:)

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Tip:zet voorlopig even een wekker of het alarm op je telefoon ofzo. Dan wen je aan de nieuwe tijd!

Wij hebben ouders die het voor elkaar krijgen hun kind 3 keer per maand veel te laat op te halen. Dat vind ik wel echt slecht. Maar als het een keertje even mis gaat... Ach. Kan gebeuren, geen ramp.

16. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Voordat ik je topic gelezen had dacht ik ooohhh wat een muts je vergeet je kind toch niet?! Ik dacht dat je je kind thuis vergeten was, of vergeten uit de auto te halen.

Maar dit kan gebeuren toch ?? Je hoeft je eigen echt niet schuldig te voelen hoor dit kan ECHT iedereen overkomen! :)

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Je moet gewoon wennen aan de nieuwe tijd! je bent je kind niet vergeten, alleen de tijd omdat die plotseling is veranderd en dat nog niet in je ritme zit, maar dat komt wel weer hoor!
    Dus voel je niet schuldig, je bent de nieuwe tijd nog niet gewend!!

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.

19. tanja8

tanja8 Niet meer actief

heb ik ook wel een gehad! bij de peuterspeelzaal... omdat ik in slaap was gevallen op de bank... voelde me toen ook zo kut maar kan er nu wel om lachen..

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    helemaal mee eens.....

ik ben ook wel eens de tijd vergeten.....:)

Deel Deze Pagina