voel me k*t. kind vergeten

Discussie in 'De lounge' gestart door mamazeyad, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je bent de tijd vergeten! Niet je kind! je kind vergeet je als je ergens heen gaat en je kind is nog thuis... dat vind ik heel wat anders als dit. Dit zou mij ook kunnen gebeuren als die van mij naar school zouden gaan en dan woon ik ook nog langs de school.

Je moet je niet schuldig voelen hoor! Je kindje zegt mama vergeten maar je bent HEM niet vergeten maar de TIJD dat hij opgehaald moet worden.
    Evengoed snap ik wel dat je je schuldig voelt want dit is je gevoel. Maar dat hoeft echt niet.

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

bedankt allemaal voor de oppep talk. en dames die hun ervaringen hebben gedeeld ook bedankt. doet me goed dat het menselijk is dat het meerdere mama's overkomen. ik ga zeker alarm zetten voor de aankomende dagen, al denk ik dat ik vandaag wel goed wakker ben geschud;).

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Voel je niet rot, Dit had mij ook kunnen overkomen :) je bent hem niet echt vergeten gelukkig. Is wat anders als je hem in de winkel vergeet ;) maar ik ken het gevoel ik voel ook altijd gauw schuldig tegenover me kindjes met zulke dingen!

Haha dit heb ik ook weleens gehad! Maar dan met de wandelwagen :p echt bizar. Wij vrouwen hebben soms teveel aan ons hoofd!! ;)

Soms schrik ik rond half 5 wakker en zit gelijk omhoog met de gedachte dat ik mijn dochtertje nog niet naar school heb gebracht en dan zie ik de klok en dan denk ik oja gelukkig het is nog geen tijd voor school! ;)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb laatst een keer gehad dat ik op de klok keek, 15:25u. Wat!!!!!!!!!! Ik schrok me rot! Want op die tijd gaat de school uit. Lisa snel haar schoenen en jas aan laten doen (ze werkte gelukkig goed mee, ik was behoorlijk 'in paniek' ;)) en om 15:30 waren we bij school. Pffff wat een stress en wat voelde ik me rot! De juf zei ach, dat kan gebeuren en Eva was me alleen maar aan het uitlachen :)

5. Priscillalove

20 sep 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn moeder kwam vroeger altijd te laat op school aan kon best 1, 2 uur zijn.
    En helemaal vergeten ook.

6. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL

Nou, dat vind ik toch wel heel sneu...

7. mamazeyad

ik ook.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Och ja, hier ook wel eens gebeurd... Margemiddag vergeten (bij de school van mijn oudsten staat dat altijd ruim van te voren bij de deuren aangegeven maar bij de school van mijn jongsten dus niet) en de 5jarige heeft op lange dagen om 12u lunchpauze en op korte dagen om half 1 vrij, kan daar maar niet aan wennen... En nu heeft de psz ook nog de tijden veranderd... Zucht... Met vijf kids en iedereen andere schooltijden... (Behalve de jongste dan)

9. mamazeyad

lijkt me ook wel lastig met vier naar school gaande kinderen. snap wel dat je dan wel eens in de war raakt. zo zie je maar mij over komt het al met 1 naar school gaande kind.

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ach, dat kan gebeuren. De kinderen tillen er waarschijnlijk niet eens zo zwaar aan. Die kleine zegt "mama vergeten", dan zeg je toch gewoon "nou inderdaad, foutje van mama! Kom hier voor een dikke knuffel." Klaar :) Jij bent ook een mens hoor.

Deel Deze Pagina