voel me k*t

Discussie in 'De lounge' gestart door jackie, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    dat er na het klussen geen zaad in komt. mijn man is vroeger geopereerd dus kan gebeuren dat hij niet hard en ver spuit[weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen].
    nu weten we zelf zeker dat er zaad bij de baarmoeder is gekomen.
    ik neem aan dat de gyn IUI gaat voorstellen, maar dat hoor ik dan volgende week wel.

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh nou spannend hoor meid ik zal je blijven volgen.
    Heb je trouwens nu voor de 1e keer zelf ingespoten dan. En zo vreemd is dat niet je hoort meerdere meiden hier erover.

Nou succes ik duim voor je

3. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    dat inspuiten was ons idee ,omdat we dan weer nutteloos wachten deze maand, nu hebben we voor ons gevoel toch iets gedaan. de gyn heeft ons er geen opdracht voor gegeven.
    wij dachten als het zaad goede kwaliteit heeft[volgens de huisarts] en het zaad komt waar het wezen moetdan zuo er een kans op zwangerschap moeten zijn. maar misschien is er bij mij ook wel iets mis hoor.

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja dat kan.
    Gelukkig heb je er zelf iets aan kunnen doen dat is ook beter voor je gemoedrust hihi
    En precies zaad is goed en is waar het wezen moet nu heel hard duimen

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Blij dat het wat beter met je gaat! helaas ben ik niet bepaald de aangewezen persoon om je op te vrolijken (ik ben er zo een waarvan het meteen in de eerste ronde raak was) maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je van zulke berichtjes niet blij wordt en zoiets hebt van: waarom zij wel en ik niet...

Sterkte!

6. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dank je maar daarom gun ik het wel iedereen hoor.
    En wij zijn ook een keer aan de beurt ik weet het zeker.

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Helaas ken ik ook jou gevoel en het gaat je toch wel beinvloeden ook al wil je het niet.

Ik was in november 2004 begonnen om er voor te gaan, eindelijk pas zwanger in mei 2006 :confused: Dit is mis gegaan maar ik had wel zoiets van het kan dus wel!

Op mn werk vroegen mn collega's zich ook al af wat er in mn hoofd speelde wat dat was dus duidelijk te merken rond je NOD, tijdens je vruchtbare dagen etc.

Ik heb het toen 2 goede collega's vertelt en mn baas en dat luchte wel op en ze snappen je dan ook beter en kunnen met je mee leven als het weer eens niet is gelukt.

Sterkte!

Oja, na mn miskraam heb ik het tempen ook weg gelaten want mn vriend en ik werden er beiden gek van.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hey,
    tja herken je gevoel maar al te goed, zit nu in ronde 12....zucht... en had deze ronde ook zoiets van waarom!

Vorige ronde had ik het zwaarder toen, hoorde ik alleen maar om me heen dat er mensen zwanger waren, wel geteld 9 mensen om me heen :confused: waarom hoor ik er nog niet bij.

Heb het meestal rond me nod dat ik me behoorlijk K*T voel!

Ik wens je heel veel sterkte een ooit zijn wij ook aan de beurt, want het wachten zal ons ooit eens belonen, daar ben ik van overtuigd.

Deel Deze Pagina