voel me klote

Discussie in 'De lounge' gestart door happymama, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Je vergeet voor het gemak dat sex niet voor iedereen een positieve ervaring hoeft te zijn. Ik ben in het verleden langdurig misbruikt en daardoor is het voor mij heel iets anders dan voor de meesten.

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar dat er meteen geroepen wordt dat ie homo zou zijn. Als je als vrouw geen zin hebt ben je toch ook niet ineens lesbisch?

Ok, veel mannen hebben een hoger libido, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Maar blijkbaar is dat dan raar, waarom dan?

Het lijkt me wel vooral een vraag of z'n libido net zo hoog/laag was voor de zwangerschap als na de bevalling? Daar kan je toch meer verschil uit opmaken.

Mocht hij bij een gesprek niet aangeven wat er nou mis is, dan is het misschien nog een idee om het via mail of brief te doen. Misschien kan hij zich dan iets makkelijk uiten dan dat hij het in je gezicht moet zeggen.

Dreigen dat je naar een ander gaat lijkt me ook niet helemaal eerlijk, zo maak je dat het straks voor hem een verplicht nummertje wordt. Lijkt me ook niet de bedoeling. Je kunt altijd nog in therapie gaan/naar een seksuoloog als je echt wilt vechten voor je relatie.

Dat vechten ben je naar mijn mening ook wel verplicht naar je kind toe. Als het dan nog niet goed komt is het weer een ander verhaal..

3. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0

Ja maar daar doel ik toch ook niet op. Daar gaat deze topic toch ook niet over. Heel vervelend voor je , en begrijp dat sex dan een andere betekenis voor je heeft. Maar ik geef mijn visie over hoe ik over sex denk in een relatie(gebaseert op mijn eigen ervaringen). Dat het voor jou anders is, kan ik begrijpen maar daar doel ik totaal niet op met mijn post.
    .

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Was alleen maar om je erop te attenderen dat het soms gewoon niet vanzelf sprekend is dat het fijn is. Niks persoonlijk, jij had mijn reden niet kunnen weten.

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Wat vervelend zeg, als je man bijna nooit meer met je naar bed wilt.

Ik heb wel eens gehoord dat als je vaak sekst, je ook daadwerkelijk meer zin in seks krijgt. Dit is ook mijn ervaring haha. Miss is het toch niet zo raar om hem zelf regelmatig te verleiden. Het is dan wel vervelend dat het alleen vanuit jou komt, maar miss komt op die manier zijn lust terug...

Dreigen om naar een ander te gaan, weet ik ook niet of dat zou helpen. Waarschijnlijk heeft je man het er ook moeilijk mee dat hij weinig zin heeft. Seksfilm, sexy lingerie, kinderen uit logeren... Ook al krijg je dan te horen 'wat heb jij nou', hij zal het heus wel leuk vinden!

6. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Er spelen vaak meerdere dingen mee?
    Misschien zit hij niet lekker in zijn vel? Wie kan het zeggen? Praten, en niet teveel (ik weet het ) op JEZELF betrekken. Wie zegt dat jij het probleem bent? Hebben we hier ook gehad en ik gaf mezelf de schuld. Bleek gewoon dat hij ontzettend slecht in zijn vel zat..
    Soms is er niet altijd iets te verwijten. Maar ga dan vooral niet zeggen, vind je me niet meer mooi enzo, dat kwam bij mijn man niet over!!

Deel Deze Pagina