wij hebben net boodschappen gedaan bij de ah hier, kijk ik op me rekening is het niet afgeschreven??? me vriend zet dat het misschien kan komen dat het zondag is. maar ik doe daar heel vaak boodschappen op zondag en het is altijd meteen eraf... iemand dit ook gehad????
ik denk dat er een storing is of zo want normaal wordt het op zondag wel afgeschreven hier gisteren gepind zowel mijn vriend als ik en het is ook niet afgeschreven terwijl dat normaal wel zo i. Soms staat het nog niet in de lijst maar is je saldo wel minder en dat is bij mij ook niet zo.
Heb ik wel eens in Belgie als ik ben gaan tanken. Iedere keer maakt mijn hart een gelukssprongetje maar de dag erna is het eraf...
Ik heb het wel eens als ik pin bij zo'n pinautomaat in een supermarkt bijvoorbeeld, soms zelfs 2 dagen later van mn rekening af.. Maar het wordt zeker afgeschreven hoor!
als het in het weekend gebeurd is het vaker zo dat het de werkdag erop pas afgeschreven word (hier tenminste wel)
jammer dat het er toch af is,hier is het ook vaker later eraf hoor,dus ik maak me niet meer zo snel blij
haha zat me ook nog nergens op te verheugen gelukkig hahaha maar zou indd wel eens leuk zijn toch hahaha
zeker weten!!! Dan zou ik balen dat ik niet meteen 6 flessen Ariel en 6 pakken pampers had meegenomen whahahahaha
Dat komt omdat het buitenland is. Wij gaan nog wel eens winkelen in Duitsland maar geld dat we daar pinnen word vaak pas 2 dagen later afgeboekt.