Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lilmomo, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Pff ik word een beetje gek van mezelf.

Mijn NOD is 16 januari dus ik kan nog niet testen.

Kan ik zwanger zijn, de volgende symtonen doen erop.

Echt heel erg moe zijn, lichtere tepels dan normaal ( tepelhof zie je bijna niet meer gelijk aan huidskleur). Misselijk en zin in andere eten. Wil alleen maar water drinken met heel klein beetje siroop rest smaakt mij niet.
    Gevoel dat ik ongesteld moet worden ( heb ik al een paar dagen ).

Ik heb mijn eisprong gevoeld op 2 januari en 1 janauri ben ik aan het klussen geweest.

Kan het zijn dat ik zwanger ben? wat denken jullie

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    Kan allemaal, ik hoop dat het voor jou raak is! Vaak hoor je dat de tepels net donkerder zijn. Maar wie weet is het voor jou ander. Ik vrees dat je toch nog even zult moeten wachten en testen ;)

3. dan kan niemand hier tegen jou zeggen.
    ik zit ook in afwachting. op je nod kan je een test doen, en dan weet je waar je aan toe bent.
    als ik nu zeg: ja je bent overduidelijk zwanger, daar heb je toch niks aan? ;)

4. lro

lro Lid

2 jan 2008
    50
    0
    0
    Limburg - BE
    Ik zou me niet te veel focussen op zwangerschapssymptomen te zoeken in je lichaam alvorens je cyclus is afgelopen.
    Ben zelf pas beginnen zoeken naar symptomen nadat ik 2 dagen overtijd was.
    Maar misschien is het niet je bedoeling om zwanger te geraken aangezien je nog maar 19 jaar bent ?

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Het is wel de bedoeling om in verwachting te raken, heeft niets met mijn leeftijd te maken :) Ik ben in april 2006 gestopt met de pil, toen ben ik in december 2006 weer terug aan de pil gegaan tot september 2007 en sinds dien zijn we weer aan het klussen. Dit jaar ga ik ook trouwen en me vriend/man is ook al 31 en ik ben er echt aan toe. dus heeft niets met leeftijd te maken :)

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het kan allemaal inderdaad, ik heb er ook een maand tussen gehad dat ik ervan overtuigd was dat het raak was en ik had ook allerlei symptomen zoals boven beschreven maar ik werd toch echt ongi dus er zit helaas niks anders op dan wachten

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en ik heb het gehad dat ik dacht dat ik me allerlei sypmptonen in mn hoofd haalde terwijl ik dacht dat ik aan het ontpillen was, maar bleek echt zwanger (na 15 jaar de pil geslikt te hebben)en in 1 maand zwanger. het kan dus nog alle kanten op

Deel Deze Pagina