standaard test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hai
    even een vraagje zit er standaard een streepje in de zwangerschaps testen
    omdat ik heb getest en 2x vaag streepje niet heel duidelijk wel zichtbaar
    wat nu?

hoop dat ik zwanger ben hahaha

liefs kaley

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    niet in alle testen geloof ik ,welk merk heb je?

Is het een licht streepje of een heel vaag streepje (minder dan licht?)

3. Niet meer actief

hai
    heb eigen huismerk van de schlecker en is gewoon een streepje iets llichter dan de teststreep zeg maar

liefs kaley

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    klinkt als een positive test, maar wil dit niet bevestige :)

Mischien is een foto plaatsen handig, kunnen we even mee kijken ;)
    Als ik jou was zal ik over een paar dagen nog even testen voor de zekerheid en dan michien met een ander merk.

Suc6 Xx Tan xX

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

streepje=streepje=zwanger. Er zit echt geen voorgedrukt streepje in die altijd donkerder wordt als ie nat is, dan zou immers elke test positief zijn.
    Gewoon over een paar dagen weer testen voor die dikke vette streep !
    1 dag na mijn NOD had ik ook niet een vet positieve test, je moest echt goed kijken, die in mijn album is dacht ik 3 dagen na NOD kan ook 4 zijn.

6. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    Nou Nemo,

Ik zie wel een duidelijke streep hoor!

7. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Ik heb afgelopen zaterdag getest (3 dagen voor m'n nod :oops: )
    Ik kon duidelijk de test streep zien. Het roze van die teststreep was in bijna het hele venster doorgelopen, zodat ik de " 2e streep" ook een beetje kon zien. Ik kon duidelijk zien dat er een voorgedrukte streep zat, die meer zichtbaar werd omdat dat roze vloeistof van het teststreepje er doorheen liep. Heel irritant dus. Ik heb daarna een ander merk getest, helemaal duidelijk negatief.
    Vanmorgen weer een test gedaan (een dag na nod), ook negatief. Maar ik gebruik liever niet meer die testen waar dat roze dus zo doorloopt.

Succes, ik hoop dat je heel snel een duidelijke positieve zwangerschapstest in handen hebt!

8. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    oja, met teststreep bedoel ik de controlestreep, en bij de andere testen die ik gebruikte kon ik niet zo'n voorgedrukte streep zien, maar bij die ene dus wel.

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Yasmine: die in mijn album is dus een paar dagen na NOD. De test van 1 dag na NOD heb ik geen foto gemaakt want dat was toch bijna niet te zien.

10. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    ow ok :)

11. Niet meer actief

hallo
    zegt dus helemaal niks die testen want ik heb eergisteren en gisteren een test gedaan van het huismerk van schlecker en allebei de keren gaf ie een lichte streep en vanmorgen naar huisarts geweest en daar was het negatief en ik vloei een beetje dus voor mij ongi dus ..huisarts zei wel dat het te vroeg was om te testen omdat ik officeel nog maar vanaf mn eisprong 2 wk zwanger zou zijn

en dus betekent die test die ik gedaan heb standaard een streep inzit je zou de fabrikant moeten aanspreken eigenlijks want staat duidelijk in de beschrijving als u niet zwanger bent verschijnt er niks in het andere venster

raar of niet

liefs kaley

12. lieske81

lieske81 Lid

28 sep 2006
    55
    0
    0
    Ik heb dus precies hetzelfde probleem! Omdat die dingen roze doorlopen denk je wel een streepje te zien, maar die is zo vaag dat je begint te twijfelen!
    Ik ben inmiddels wel een week overtijd en voel ook allemaal dingen in mijn lichaam....maar ja.....
    Ik heb wel verschillende testen gedaan...en ben het nu zat mijn geld daaraan uit te geven!
    Ik wilde de dokter bellen, maar zit nu in bespreking, heeft het zin al langs te gaan? Of is het uberhaubt nog te vroeg?

13. Niet meer actief

Kaley,

Ik heb ook een aantal testen van het huismerk van Schlecker gebruikt en daar was GEEN roze lijntje te zien.Niks,noppes,nada, helemaal niets, ook niet heeeeeel licht.Dus ik vraag me toch af of je dan idd niet zwanger bent.

Liefs Nies

14. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Lieske81, ik denk dat als je al een week overtijd bent, je best wel naar de huisarts kunt gaan hoor!
    Ben je uit gegaan van je langste cyclus?

15. lieske81

lieske81 Lid

28 sep 2006
    55
    0
    0
    Ja. Ik ben het heel regelmatig en heel soms 30 dagen. Maar dan had ik het afgelopen weekend moeten worden. Hier is nog nooit zo lang uitgebleven. Ik heb de hele week al het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Zere rug, buik, benen, borsten. Maar er komt maar niks. En dan helaas nog zo'n vage test.
    Ik heb net de dokter gebeld. Ik mag langskomen...
    Helaas moet ik vandaag de hele dag werken, dus dat zal pas maandag zijn...
    Dit wordt een lang weekend!
    xxxx

16. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Wat vervelend dat je nu tot maandag moet wachten!

Met welke merken heb je getest?

17. lieske81

lieske81 Lid

28 sep 2006
    55
    0
    0
    predictor, een eigen merk van de apotheek en een van internet waar ze in het ziekenhuis mee testen! het is wat he?

18. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Ik had met Romed dus zo'n vaag streepje, maar dat kwam omdat de inkt was uitgelopen naar het voorgedrukte streepje. Kon jij ook zien dat het een voorgedrukt streepje was? Want anders, een streep, ook al is ' ie vaag, betekent zwanger, toch?
    Vreselijk he, die onzekerheid.....

19. lieske81

lieske81 Lid

28 sep 2006
    55
    0
    0
    Ik weet het niet. Ik heb die laatste test zelfs bij een vriendin gedaan. Ik dacht...ben ik nou gek...en mijn man...je wil zo graag he? Maar ook zij durfde het niet te zeggen. De week daarvoor hebben we ook getest en toen was er echt helemaal niks! Toen trok het allemaal wit weg...(die test van mijn vriendin).
    Heb jij inmiddels al zekerheid dan?

20. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    nee, dit is m'n 3e dag na m'n nod, maar ik ben niet van m'n langste cyclus uit gegaan, maar van m'n vorige 2. M'n langste cyclus was 29 dagen, en vandaag zit ik op dag 29. Ik heb vanmorgen weer getest met de digitale test van Clearblue, en die gaf letterlijk Niet Zwanger aan :cry: Toch heb ik er nog steeds een goed gevoel over. Ik ga zondag weer testen, als ik nog niet ongesteld ben.
    M'n banner is verdwenen, ik weet niet hoe dat kan!

Kun je niet een foto'tje plaatsen van je test? Ik zou als ik jou was (maar ik ben dan ook heeeeeeel ongeduldig) zondagochtend nog een testje doen!

Deel Deze Pagina