Meiden heb even jullie hulp / advies nodig... Vandaag gewerkt tot 17.00 uur. Van 17.30 tot 18.30 even op de bank geslapen, was zooo moe Hield t niet meer. Sinds ik nu wakker ben (ondertussen ook gekookt en gegeten) ben ik heel duizelig en licht in heel mn lichaam. Heel vreem eng gevoel. Ook al zit ik, lig ik, loop ik.... Heel gek, maar t voelt alsnog ik (erg) dronken ben, en mn lichaam niet helemaal onder controle heb. Ik heb t idee dat ik ineens flauw zou moeten vallen, terwijl ik me niet ect heel licht in mn hoofd voel. Wat moet ik nu???? Heb dit nog nooit eerder gehad!!
De duizeligheid zit meer in mn benen. Voelen licht aan, en heb t idee dat ik elke moment "weg" kan vallen.....
meis ik had dat ook 2 dagen geleden en zit nu met een griep..zou dat evtl daarvan kunnen komen? xxx cindy
Ik heb dat ook regelmatig en daardoor ben ik een paar keer flauwgevallen. Mijn gyn + ha zeggen dat het hyperventilatie is. Alleen wat advies gekregen hoe ermee om te gaan en voor moet ik het rustig aandoen. Je lichaam geeft als het ware aan dat het teveel voor je is. Sterkte meis!!
Ik heb dat ook regelmatig, ik zorg er dan voor dat ik wat zoets eet of drink (eet nooit iets zoets nl. dus suikertekort denk ik dan). Meestal gaat het daarna wel iets beter... Cola bv..
Thanks voor de snelle reactie's meiden! * Ik heb pas goeie griep gehad, ben sinds 3 weekjes weer echt beter... * Hb is nog nooit geprikt volgens mij? Misschien alleen toen ik 12 weken zwanger was (loopt bij gyn) * Mischien is fulltime werken idd wel te veel voor me op dit moment. Op mn werk kan ik ook weinig hebben van collega's en ben blij als ze eindelijk naar buiten gaan(hun doen buitenwerk, ik voorlopig administratie) * heb al groot glas cola bijna helemaal op, en 2 mini snickers Voel wel mn darmen ineens heel erg rommelen! Zal dat er mee te maken hebben? Pfff lastig... Meer reacties welkom!
Ook gehad... mijn bloeddruk was aan de lage kant.. zou als je weer naar de gyn gaat het toch ff zeggen