haay, heb vandaag me NOD en wil testen en normaal haal ik een test van de appotheek, maar die's natuurlijk dicht op zaterdag...dus wil ik bij drogist een halen. welk merk is betrouwbaar omdat ik van veel merken lees dat ze nogal eens valse streepjes kunnen geven. tnx..groetjes najma
tnx..k ga dr gewoon 1 halen en zien wat eruit komt! ff spanned morgen ochtend testen denk ik maar..als ik het zo lang kan volhouden
Volgens mij zijn ze allemaal betrouwbaar als je ze volgens de instructie gebruikt. (Behalve Romed testen heb ik gelezen, maar die hebben ze alleen op internet volgens mij)
ik hoor ook over de kruidvat testen die je kan kopen: je hebt er 1 in een pak een rood roze verpakking dacht ik, die zijn goed! en je hebt er ook 2 voor 5 euro in een wit doosje en die zijn wat minder hoorde ik vooral als je vroeg test..
Ik ben me ook al aan het afvragen welke test ik het beste kan aanschaffen! Had er in september 1 gekocht (was toen 1x niet ongi geworden na het stoppen met de pil = dus ontpillen geweest) en die was volgens mij van het eigen merk van DA! Weet iemand of die goed is! En als je een test doet: urine opvangen en dan de stick erin of gewoon tijdens het plassen in je urine straal houden? X Esther
mm van da weet ik niet, hoor dat die van de etos ook wat minder zijn.. maar dat is wat jezelf fijn vind ik vang het liever op in bakje.. anders gaat het bijmij een beetje fout haha. liefs
Ja denk dat ik ook maar in een potje ga plassen en dan erin houden. Heb het 1x geprobeerd tijdens het plassen, maar dan is het goed mikken haha! X Esther
haha ja idd! ik ben daar iet zo goed in hihi vorige keer had ik verkeerd geplast op het test vlakje en toen deed ie niks meer!
Owja dat schiet natuurlijk ook niet echt op nee! Daarom maar ergens een urinepotje vandaan toveren! Of ik neem er morgen gewoon 1 van het werk mee (werk in het ziekenhuis!). Of kun je zo'n potje ook bij de apotheek halen ofzo? Wat gebruik jij dan voor potje? X Esther
ik moest tijdje geleden naar de ha en moest eigenlijk terug komen voor urine en kreeg toen zn potje mee ! waneer wil jij gaan testen en denk je dat het deze maand raak is bij jou?
Als ik op mijn lijf af ga dan denk ik dat er een mogelijkheid is dat ik zwanger ben ja! Voel me misselijk, soms duizelig, koffie smaakt me niet meer, heb het idee dat mijn buik een beetje opgezet is en weinig eetlust. Ook de aders op mijn borsten zijn duidelijk aanwezig en van slapen komt de laatste dagen ook weinig terwijl ik wel moe ben. Heb ook last van mijn onder rug! Vanaf woensdag kan ik testen! Ik vind het allemaal erg spannend! X Esther
ok ok! en hoelang ben je al gestopt met de pil en bezig? ik ga deze maand goed uitkijken want heb me afgelopen maand erg vergist! had alle symtonen die je maar kan bedenken! ook die adders op mijn borsten en die heb ik NOOIT, heel erg moe, rugpijn enz enz.. heb mezelf dus echt in de malling genomen vind het nog steeds raar want was er gewoon bijna van overtuigd! nou ik hoop dat dit bij jou niet zo is! gebruik je trouwens ovu testen of etos zwanger worden? xx
Ik ben in september na onze bruiloft gestopt met de pil. Ben toen 1 maand niet ongi geweest en sindsdien elke maand en keurig met regelmaat. We zijn nu de eerste maand bezig! Dus ik zou het ergens wel raar vinden om nu al meteen zwanger te zijn. Mijn lijf zegt dus ja, maar mijn verstand zegt dat het al wel heel snel zou zijn! Dus is het een beetje tweeledig! Ik gebruik geen ovu testen en heb gewoon bij de apotheek foliumzuur gehaald! Hoe lang zijn jullie al bezig en ben je gestopt met de pil? X Esther
ik ben in oktober gestopt met de pil en dit is dus "al" ronde vijf,, zolang is het eigenlijk niet maar voor mijn gevoel wel!ik ben de eerste keer door pil na 28 dagen ongi geworden daarna nar:35,40,!55!,42 dusssl.. ik hoop dat door etos zwanger worden me cycles wat korter wordt! en met de ovu testen kan ik me eitje niet mislopen hoop ik ... en het zou echt niet gek zijn hoor als jij zwanger bent kan heel goed zelf!
O nou gelukkig maar. Ik durf het eigenlijk niet te hopen! mijn lijf zegt dus: zwanger, maar mijn verstand zegt: nee dit is wel heel snel! Maak al wel grapjes met mijn man dat als het wel zo is dat ie dan super zaad heeft ! Ik durf niet zo goed te gaan testen, omdat ik dan bang ben dat het een hele teleurstelling is als het negatief is! Ik heb dus ook niet eens testen in huis, dus die ga ik morgen maar halen! Of is dat weer te overhaast?! X Esther
pff mm na n0og 3 dagen tot nod! is zou wachten tot je nod of 1 dag erna.. vooral omdat jij een regelmatige cycles heb dan weet je als het weg blijft van heeee! maar je moet het natuurlijk zelf weten en dat wachten duurt zo lang he? ik hoop dat het voor mij deze maand ook raak is! we klussen ons helemaal gek! dus als het niet raak is hahah... alleen nu nog wachten op een posi ovu test het duurt allemaal zo lang! dacht aan het begin dat als je samen 1 maal de keuze heb gemaakt om er echt voor te gaan dat dat zo leuk zou zijn, dat is het ook wel maar telkens die onzekerheid: kanik wel zwanger worden? en als je overtijd bent weer helemaal in de stress hihi.. word jij daar soms niet gek van"? xxx
Ja ik word nu ook helemaal gek. We zitten nu te BBQen, maar zit echt te eten als een zieke kip. Dus mijn man zegt dat ik het beste woensdag kan testen. Heb een cyclus van 27 of 28 dagen! Dus morgen of overmorgen zou dan mijn NOD zijn! Maar als ik de cyclus aanhoud van 27 dagen, dan klopt het wel beter, want dan ben ik de dag van mijn eisprong ook echt lekker beroerd geweest (wat ik normaal nooit heb, want voel hem normaal nooit). Herinner me dat zo goed, omdat die dag mijn zus jarig was en die dag erna was het weer weg! Ja en idd de stress van wel niet ongi worden?! Ik kijk nu iedere keer als ik naar de wc ga of er geen bloed op mijn inlegkruisje zit! Je kunt jezelf dus helemaal gek maken! Maaruh jou nickname is Leeuw? Ook toevallig in augustus jarig? Ikke 7 augustus! X Esther