Hoi lieve mensen. Ben vorig jaar december gestopt met de pil en ben toen in maart voor het eerst ongesteld geworden en daarna in april weer. In April had ik een korte bloeding ongeveer drie dagen en heel weinig. Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geworden. Mijn vriend en ik zijn druk bezig om een kleintje te maken maar op deze manier word het lastig. Heb anderhalve week geleden een test gedaan en die gaf negatief aan dus zwanger ben ik blijkbaar niet. Ik was voordat ik aan de pil ging ook onregelmatig ongesteld met ook de gekste cyclussen. Maar snap niet dat het de eerste 2 maanden wel goed ging en nu niet meer? Tja ik lees hier ook vaak dat je wel zwanger kan zijn ondanks dat een test negatief zegt dat had dan volgens mij met late eisprong te maken of zoiets. Ik weet wel dat ik eigenlijk naar de dokter moet is wel beter. Maar ik zou het fijn vinden om te lezen dat misschien meer mensen dit ook hebben of hadden. Voel ik me wat minder alleen in deze situatie. veel liefs danielle.
hoi Danielle, er zijn hier best veel meiden met hetzelfde 'ontpillen' probleem wat jij beschrijft, je bent dus echt niet de enige. als je even met de zoekfunctie kijkt kan je al verschillende topics vinden. zal even voor je kijken http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=9864
hoi Danielle je lichaam kan er een half jaar tot jaar over doen om te ontpillen. helaas... ik werd helemaal niet ongesteld, uit mezelf, 1e 2 ongesgtelheden zijn dan ook mbv hormonen opgewekt, dit kun je gewoon aan je HA vragen hoor. En wat denk je, mijn 3e ongesteldeheid kwam uitzichzelf na 30 dagen..nu ben ik aan t afwachten of dit weer gebeurt.. succes Gr Daniella