Ik heb toch een miskraam gehad. Ik verloor al anderhalve week stolsels en het bloedverlies werd steeds meer. Tot op heden nog steeds geen buikpijn gehad. Ben er best wel kapot van... Zou vandaag 10 weken zwanger zijn. Ik heb eergisteren een echo gehad waarop alleen een leeg zakje te zien was. Het zou misgegaan zijn bij 8 weken en 5 dagen. Precies wanneer die stomme stolsels begonnen. Ik had al een vermoeden, ik voelde het gewoon dat het mis was. Gisteren de hele middag in het ziekenhuis rondgelopen om een curretage te plannen. Volgende week donderdag kan ik terecht. Het is zo definitief allemaal nu... Wat baal ik hiervan zeg!
Watvervelend roze 78, ik was al zo benieuwd hoe het met je ging? Had al even niets gehoord, hoopte dat alles goed was, maar helaas toch niet. Heel veel sterkte gewenst, met dit verlies. liefs fredje
hoi... allereerste sterkte ik zit in precies hetzelfde schuitje, maar wat ik niet begrijp is dat jij een leeg zakje had.ik had nl nog een hele embryo erin zitten zonder hartactie dan en die was ook 8.4 weken geworden.ik zou nu bijna 11 weken zijn. liefs iris
Nee eerlijk gezegd snap ik dat ook niet echt, ik vroeg me dat na het ziekenhuisbezoek ook af. Waar zou het embryo gebleven zijn dan he? Misschien is die er al eerder uitgespoeld? Ik heb geen idee. Maar ik denk dat ik nu alles zo'n beetje wel verloren ben. Gisteren was ik lekker in de stad en toen voelde ik de hele zooi gaan ineens... Niet echt op een handig moment... Maar ik vind dit beter dan curreteren, dus ik hoop dat alles nu weg is. Wat vervelend voor jou ook! Hoe lang weet je het al? En kan je er een beetje mee omgaan? Is dit je eerste miskraam?