Ik haaaat oud en nieuw! Al dat geknal waardoor ik steeds schrik en Thijmen onrustig slaapt en ook steeds schrikt, stomme programma's op tv, gekus op werk door collega's die je uitgestoken hand niet snappen en waardoor je heeelemaaal niet gekust wilt worden.... Ik ga zo ook lekker naar bed Blijf eigenlijk nooit op. Ben ik nou de enige die er niets aan vind? Of zijn er meer gargamels? Groetjes Rosa
Go Rosao! : ) Ik heb er ook een hekel aan, maar woon tegenwoordig in een land waarin geen oud en nieuw gevierd wordt, althans, niet in het dorp waar ik woon. Thank GOD! Veel geduld en slaap gewenst voor vannacht!
Vind dr ook geen bal aan. Kleine ligt net op bed maar ben benieuwd voor hoe lang. Tijdens het drinken net schrok ze zich om de haverklap een hoedje vanwege het keiharde illegale vuurwerk van die rotjongens buiten waardoor ze zich zowat verslikte.. Zou blij zijn wanneer het voorbij is en ik kan gaan slapen :x
ik haat vooral het vuurwerk! Wat een pesthekel heb ik daar aan... Verder vind ik er ook nooit veel aan. En dan idd iedereen morgen weer gelukkig nieuwjaar wensen.
hahaha hier nog een! En ik had nog niet eens aan dat vreselijke gekus gedacht... Ik zit al 2 dagen niet lekker in mn vel, omdat ik niet kan wennen aan een nieuw jaar. En weer superdruk in de supermarkt, hapjes maken enzzzz... Gelukkig gaat het met het knallen wel goed hier, das dan ook het enige wat ik er altijd wel aan kan waarderen, lekker de hele dag op stap met 5 dozen astronauten. Doe ik nu niet meer hoor, maar ik gun het de jongeren wel!
ik vind het wel leuk en mijn dochter slaapt al vanaf haar geboorte door het vuurwerk heen, maar ik moet zeggen ik vind het altijd leuk want ik ben om 00.00 jarig
Nou, gefeliciteerd alvast Wel goed getimed zeg...haha... Ben blij dat ik niet de enige ben trouwens die er niets aan vind
Haha, dat doe ik ook altijd! Na een tijdje volhouden dringt het wel door dat ik niet zo van het zoenen ben (behalve bij naaste familie) Vind het hele idee van een nieuw jaar, nieuwe kansen wel mooi, lieve mensjes een gelukkig nieuwjaar wensen... Maar vind het vuurwerk altijd zo zielig voor alle vogeltjes en muisjes en alles wat leeft! Vuurwerk afschaffen zou ik ook echt niet erg vinden. Ik schrik me elke keer helemaal kapot van die knallen :-s Lena slaapt wel door, ondanks de harde knallen en als ze wakker wordt maakt me dat niet uit maar ik snap het idee niet zo.
Ik haat het ook, helaas de rest van mijn familie niet dus vier ik het een beetje met hun mee. Daarna ga ik slapen...vind het zo´n zonde van de tijd en geld wat hier allemaal in wordt gestoken. pfff.
Van mij mag het vuurwerk ook wel weg, of dat ze in elke stad georganiseerd vuurwerk afsteken waar je naar kan kijken, op tv of erheen gaan. Bah en dan nog wel een week voor en na oud en nieuw, bwehhhh.
Ik vind vooral het gekus achteraf vreselijk! Zelfs de meest vage kennissen moeten je ineens aflebberen. 'nou, de beste wensen nog he!' (in februari...) 'uhuh...'
nou pfff word nog wat hier, kleine word van elke knal wakker dan hysterisch huilen en gilt ze BOEM BOEM... dus benieuwd of ze nog in slaap gaat vallen vanavnd
Ik vind vuurwerk leuk, maar dan gewoon om 12 uur en niet al dagen van tevoren van die vernielzuchtige etterbakkies die alles kapot knallen of er lol in hebben het naar je hond te gooien enzo. Waar heb je lol in. En die zoeners...zal er straks op straat ook wel aan moeten geloven. Dat is 1 voordeel van dat ik momenteel werkloos ben, die nieuwjaarsborrel zal ik niet missen.
Van mij mogen ze het ook wel overslaan. Zit gewoon te wachten, totdat ik naar bed mag. Vind het anders sneu voor hubbie, die zit dan zo alleen. Naar buiten ga ik ook niet. Veel te koud nu.
Siervuurwerk vind ik mooi om naar te kijken maar die rotknallen! Waarom hebben ze die in godsnaam uitgevonden. Ik ga wel kijken vannacht , kleine van me kan ook niet slapen door het geknal, hij slaapt in mijn slaapkamer en de buren zijn nu gezellig met de hele familie aan het knallen op het balkon pffffffffff, heb de kleine dus nu weer in mijn armen, ach gaan we zo gezellig saampies vuurwerk kijken voor het raam maakt hij ook wat mee. De oudste is helaas dit jaar bij zijn vader. Fijn uiteinde iedereen