Hallo, Ik ben 27 en nieuw hier.. Heb helaas een mk gehad en ben 3 sept. gecurreteerd. Nu vol goede moed bezig met ronde 1 na mk. Ik ben op zoek naar meiden die voor mij zouden kunnen pendelen. Zag wel het onderwerp pendelen hiertussen staan maar zag ook dat ie gesloten was.. Wie kan me helpen?
Hoi Jottie welkom hier! Wat vreselijk om te lezen, hoop voor jullie dat het snel weer raak mag zijn.. Boven aan het onderwerp Zwanger worden staat inderdaad een gesloten topic over pendelen.. Deze kun je aanklikken en daarin staat omschreven bij welke meiden je terecht kunt.. Je kunt deze meiden dan een pb (persoonlijk bericht) sturen, je moet dan je volledige naam en geboortedatum doorgeven.. Ik heb toen ook de naam en de geboortedatum van mijn vriend door gegeven.. En zodra zij tijd hebben pendelen ze voor je en dan krijg je een pb terug.. Wens je veel sterkte en heel veel succes! ____________________ Liefs Amigo
Lieve Jottie, Ik wil wel voor je pendelen je mag mij wel een pb sturen, ik heb dan je naam achternaam en je geboorte datum nodig. het enigste wat je niet mag doen is je eraan vast houden okey? Groetjes Wilma26
hey amigo, zie dat je heel wat pendels hebt staan voor okt/nov .. heb je het gevoel dat het raak is ???
nou ik heb 3 pendels voor deze maand (waaronder ik), waarvan er een een beetje bekend staat als goede pendellaarster. Het is zooo spannend, ik heb echt het gevoel ala minute ongesteld te worden maar voel ook een drukkend gevoel op mijn buik. Ik heb het trouwens wel heel erg druk met de pendel aanvragen heb er net weer een paar gedaan, ohw meiden als het wat langer duurt of je hoort niks sorry gewoon weer een keer vragen. Groetjes een afwachtende Wilma26
@Hitcke, ik hoop het zo... Heb afgelopen week flinke last gehad van buikpijn.. Niet de buikpijn die ik normaal wel eens heb.. Heb gedacht dat dit misschien door de innesteling kwam.. Maar volgens de calculator zou ik deze vandaag pas hebben.. Dus het is allemaal nog er onduidelijk.. Nog 9 dagen en dan gaan we eens testen, ben benieuwd.. Laten we hopen dat de pendels uit komen! En jij kunt vandaag aan de klus zie ik, ook spannend! Heel veel succes allemaal!