Ik ben vandaag precies 5 maanden geleden bevallen. (zwangerschap was prima, bevalling ook, na 6 weken weer gaan sporten, alles ok) Nu heb ik sinds een maand rare klachten; - pijn ná het plassen - pijn in mijn onderbuik (soms is het meer jeuk, soms lijkt het bijna zenuwpijn en kan ik er niet van slapen, soms is er helemaal niets aan de hand) Soms is het een paar dagen weg en daarna komt het plotseling weer heel hevig opzetten. Vooral vaak 's avonds. Naar de huisarts geweest. Geen blaasontsteking, geen verzakking. Pil mee gekregen tegen schimmelinfectie maar dat is het blijkbaar ook niet. Iemand? Wellicht toch een verzwakt bekkenbodem??
Kan je bekkenbodem zij, maar heeft je huisarts het ook over nierstenen gehad want ik had een niersteen en ik kan mij nog vaag herinneren dat ik ook een aantal van deze klachten had. Is de pijn aan 1 kant van je onderbuik of beide kanten? De dag voordat de niersteen vergruisd zou worden heb ik hem zelf uitgeplast maar was daar na wel heel erg dat ik van de pijn af was.
Oh, jakkes, dat klinkt naar! Het is niet aan één kant nee. Nog niet aan gedacht. Voel je dat niet hoger (in je nieren dus?)?