Voel me niet fijn...

Discussie in 'Miskraam' gestart door leeuwin, 7 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey Meiden,

Ik wil even mijn hart luchten, heb 3 weken geleden miskraam gehad na 8,5 week. Het is natuurlijk op gang gekomen en veel last heb ik niet gehad. De eerste dagen waren vrij kl.te, maar nu denk ik toch weer vrij positief en mijn man ook.

Vooral omdat het al na de 2e keer raak was en dat ik vooral zwanger kan raken, maar belt net mijn schoonzus op (wij wonen 150 km uit elkaar) met het bericht dat ze zwanger is. Ze is begin sept. uitgerekend en ik zou 28 juli uitgerekend zijn. Nou dit viel echt rauw op mijn dak. Voelde me echt niet fijn hield me aan het telefoongesprek nog stoer, maar zit nu maar wat te janken. Ik ben hartstikke blij voor haar dat is het niet.

Ik ben blij dat ik even mijn hart heb kunnen luchten

x leeuwinnetje

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hey leeuwin.

schaam me niet, je reactie is heel normaal.
    Ik heb het ook altijd verschrikkelijk gehad.
    Ik was de eerste die een kindje kreeg maar de laaaatste met de tweede.
    Elke keer weer een nieuwsje van een vriendin/kennis/schoonzus ik ben zwanger.
    Ik kon niet blij zijn,echt niet.
    Wij waren al bijna 4 jaar bezig mk na mk

maar meid geef de hoop niet op en probeer de kracht weer te vinden om door te gaan.

veel sterkte meid

3. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey leeuwin,

ik begrijp je gevoel,
    ik voel/voelde me voorbij gestoken.Morgen zie ik na 2 weken een dichte zwangere collega terug,we waren met 2 dagen verschil gelijk uitgerekend in juni.Haar buikje blijkt ferm toegenomen te zijn,de laatste dagen lig ik dan ook lang wakker,te denken over hoe het zou kunnen zijn,dat ik hopelijk haar op kraambezoek zal mogen bezoeken met dikke buik... en vooral de confrontatie morgen....we moeten erdoor meid, we kunnen niet anders en hopelijk mag jij je schoonzus binnenkort opbellen met heel goed nieuws!

sterkte en succes
    flyke

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi leeuwin,

ik begrijp je gevoel maar al te goed! Soms is het net over alleen maar zwangere vrouwen op de wereld rondlopen, soms erg confronterend, dit gevoel is wisselend! De ene keer kun je er beter mee omgaan dan de andere keer!

Wens je veel sterkte,

veel liefs Jette

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee leeuwin,

Ook voor mij heel herkenbaar, vooral als het ongeveer gelijk loopt met wat je zelf had gedacht... Het kost gewoon tijd, en hoe langer de mk geleden is, hoe minder lastig het wordt vond ik, omdat je dan weer meer bezig bent met de nieuwe ronde dan met de oude mk. Op een bepaald moment betrapte ik me erop dat het zo lang duurde voordat ik zwanger werd - was de mk even "vergeten"...

Maar neem vooral de tijd, je weet zelf het beste hoe je ermee om moet gaan. Mijn man begreep hier trouwens niks van, die redeneerde alleen maar dat al die zwangerschappen toch niks met ons te maken hebben, dus dit forum is ideaal!

Succes, Neeke

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb op 5 december een miskraam gehad (sint kon even geen beter kadoo bedenken, getver!) en ik denk ook regelmatig dat ik het nu allemaal wel weer positief inzie. Maar ook ik krijg toch steeds weer die steken door mijn hart als ik er mee geconfronteerd wordt. Ik begrijp heel goed dat je hier heel veel moeite mee hebt... Sterkte..

7. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Hi,

Ik herken het gevoel zeker! het blijven gewoon ... momenten zeker als mensen vertellen dat ze zwanger zijn en dan zo snel daar hadden ze dan niet op gerekend! Of tja het lag niet helemaal in de planning maar ja!

Ik vermijd zeker kraamfeestjes of gezellig met alle zwangere dames op pad!

Waar ik echt helemaal gek van wordt is de vraag "en jullie dan? nog geen plannen?"

Hopelijk brengt dit jaar veel goeds voor ons allen.

8. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey,

Bedankt meiden dat jullie hetzelfde voelen als ik, ik voel me dan echt zo slecht, terwijl ik helemaal niet zo ben.

Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter, ben hartstikke blij voor hun.

Inderdaad het volg. goede nieuws is dat wij allemaal zwanger mogen zijn.

x leeuwinnetje

Deel Deze Pagina