Waneer kamertje helemaal klaarmaken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wondertje nr 3, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Hoi dames

Had een vraagje waneer maken jullie de kamer van de baby echt klaar voor de baby? ik bedoel waneer maken jullie het bedje op enzo wil dit nl al doen maar is dat niet tevroeg ivm stof enzo

Bedankt en groetjes Miranda

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had met 37 weken het kamertje helemaal klaar en het beddengoed lag in de kast te wachten tot hij geboren was. Ik had het bedje dus van te voren niet opgemaakt... Een bed is snel genoeg opgemaakt, en hier is het zo dat als je bevallen bent de kraamhulp meteen thuis is zodra je thuis komt of thuis bevallen bent, dus hier heeft de kraamhulp dat meteen gedaan!

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Inderdaad je hoeft het op zich niet te doen hoor, de kraamhulp kan dat supersnel, zo heb je geen stof ed en gebeurt het ook op de juiste manier. (maar is wel leuk om alvast te doen hoor!)

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik had het bedje van te voren ook al opgemaakt, vond het gewoon leuk staan. Achteraf gezien heeft dat bedje heel lang zo opgemaakt gelegen, want Dano ging namelijk in de reiswieg slapen :D

Maar een opgemaakt babybadje geeft je toch weer een speciaal gevoel.

mijn advies: lekker doen wanneer jij dat wilt, je kan hem altijd verschonen toch.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.517
    36.482
    113
    Ik heb het ook al vroeg gedaan, vond het gewoon zo leuk staan. Heb het inmiddels gewoon weer een keer gewassen, maar het leek aldoor zo mooi aangekleed.

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    gewoon doen wat je zelf wilt meid, hier is de kamer van de kleine meid al een maand klaar :)

liep dit keer toevallig zo omdat we de kinderen gingen "verhuizen" 1 naar zolder, de ander naar de middelste kamer, wij naar de ouderslaapkamer terug en tja dan wil je ook de babykamer gelijk mee nemen... :)

bij de andere 2 hadden we de kamer met 7 mnd helemaal klaar...

en ook hier gewoon bedje opgemaakt en al, vlak voor de bevalling zo rond een week of 3 van te voren alles in 1 keer wassen en klaar is clara... ;)

gr.smoekie

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij zijn op dit moment bezig de babykamer helemaal af te maken.

Ik ga het bedje wel vast opmaken.. Alleen omdat de dekentjes qua kleur zo mooi in het kamertje passen, en ik toch het kamertje "af" wil zien.. (helemaal af is het natuurlijk pas met ons kindje erin :D )

Ik was het vlak voor de geboorte gewoon nog een keer..

8. Samama

Samama Niet meer actief

Ons kamertje is al helemaal klaar, alleen het beddengoed ligt nog schoon in de kast. Denk dat ik dat pas rond week 38 doe of zoiets.

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ons kamertje is nog niet helemaal klaar. Ik hoop aankomend weekend een heel eind te komen. Ik moet ook alle wassen nog draaien.

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hier is alles bijna klaar, alleen nog rolgordijnen en gordijnen. Maar bedje hebben we al wel opgemaakt, vind dit schattig staan. Maar strax als de kamer helemaal klaar is ga ik het beddengoed nog x wassen en er schoon op doen.

De kleren kast heb ik wel alles uitgewassen. Scheelt veel werk strax!

Liefs Kiss

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb het bedje een paar weekejes geleden opgemaakt vond het er zo kaal uit zien :D
    verders is hier het kamertje nu helemaal af.
    baby uitzet en kraampakket ed zijn ook allemaal binnen , als ik niks ben vergeten zijn wij klaar

12. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    wij zij ook al een goeie maand klaar met de kamer en heb het bedje vorige week opgemaakt

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik had alles klaar met 30 wk en heb de lakentjes opnieuw gewassen met 38 wk. zo os het toch lekker fris maar had ik nog weinig werk zo op het einde.

14. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Heb nog lang niet alles klaar, denk dat ik het af ga maken als ik met verlof ga. Nu staat al wel de commode met het aankleed kussen.
    ik kan me wel goed voorstellen dat je alles vast klaar wilt maken, en als je het straks voor de geboorte nog eens wast is het toch prima!

Geniet er maar lekker van als het goed voelt voor je!

Mayke

15. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier is de beebkamer ook klaar :D

De ledikantjes heb ik wel opgemaakt het staat zo schattig en tegen de tijd kan ik het altijd nog uitwassen.
    Ik kon het niet laten dus heb ik het egwoon lekker gedaan ;) ;)

16. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb het bedje afgelopen zondag opgemaakt, maar het lakentje is mij te kreukeling dus dat gaat zodra mijn nieuwe strijkijzer er is er weer even af. Verder heb ik er een laken overheen gedaan tegen de stof!

17. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Bedankt voor jullie reactie,s ga van het weekend aan de gangmet het kamertje kan het idd altijd weer wassen.

18. Tess2704

Tess2704 Lid

17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Wij krijgen vrijdag de babykamer echt super leuk.
    Ik ga het bedje gelijk opmaken en was het tegen het einde nog wel even.
    Ik wil het graag afzien, ook leuk als er mensen langs komen.

Nog 2 nachtjes..............

19. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    wat zijn de meeste van jullie vlot! complimenten hoor.Wij zijn net klaar met de muren te schilderen.Mijn vader is begonnen met het opknappen van de meubeltjes.
    Wij hebben meubelen uit de jaren 60.Die konden dus wel een opknapbeurt gebruiken.Wij hopen dit weekend alle meubelen geschilderd te hebben.Zodat de meubelen aankomende week weer in elkaar gezet kunnen worden.

ik hoop volgend weekend de kamer helemaal klaar te krijgen

groetjes sarita

20. Minie79

Minie79 Lid

8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Inderdaad. Ik verbaas me er ook over dat iedereen zo snel is. Wij hebben de meubels wel besteld, maar verder nog niets gedaan.

Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, maar ik zou het niet leuk vinden als er maanden een leeg kamertje staat te wachten.

Deel Deze Pagina