Hoi Allemaal, Vraagje; ik moet over 5 dagen ongi worden. Nu had ik eergister en gister wat bruine afscheiding bij het afvegen. Ik word de laatste 3 dagen misselijk wakker, zelfs soms 's nachts en ben vreselijk emo! Ik heb al , nieuwsgierig natuurlijk , een test gedaan en die was negatief. Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Dank je wel alvast voor de reacties. Groetjes Marieke
Alles kan Over 5 dagen weet je meer... Ik had bruine afscheiding voordat ik ongi moest worden maar ook voor mijn zwangerschap, dus alles is mogelijk...
Hoi hoi, Normaal heb ik dit nooit gehad voor mijn ongi.....vandaar ook ff mn vraagke. Ben zo benieuwd Groetjes
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb er sinds vandaag ook last van. Net idd bruine afscheiding, maar verder bij het afvegen dan weer niet. Ben ineens kotsmisselijk. Pijnlijke borsten... Ik zie het op 5 december wel. Dus nog even afwachten! En ik probeer er maar niet te veel over na te denken, anders maak ik mezelf helemaal gek! Succes met wachten!
Hey Ik heb sinds 2 dagen ook bruin verlies (soms beetje licht bruin slijm), enkel bij het afvegen, verder niets. Is héél weinig. Is bizar. iets pijnlijker borsten + het gevoel dat als ik zit (of met opgetrokken benen zit) er precies iets in de weg zit. Zo het gevoel alsof je een volle blaas hebt en dat die duwt tegen je broek. Als je begrijpt wat ik bedoel Ik zit nu aan dag 45 van mijn cyclus (eerst 43, dan 60). Wat zou dit kunnen betekenen? Is de 1e keer dat ik dit nu heb.