wauw! heb t nu al een paar keer ervaren een soort van brandende spierpijn achtige pijn in mijn buik... echt gemeen en tenenkrommend.... zit vooral op t midden van mijn buik... vanaf mijn navel... wat zou dat kunnen zijn??
Bandenpijn? Dat voelt bij mij ook zo, alsof ik 1000 sit ups heb gedaan.... Heb het vooral einde dag als ik druk ben geweest...
kan dat bandenpijn zijn??? heb geen idee.. heb vandaag ook heeeeeel relaxt aangedaan maar idd alsof ik 1000 situps heb gedaan... van die vlammende pijn... maar niet bij mijn liezen ofzo meer midden op me buik
Dat heb ik als ik een dag veel heb gedaan en daardoor veel te veel harde buiken heb gehad, dan heb ik echt flink spierpijn een paar dagen. Bandenpijn voelt scherper en is meer in pijnscheuten (althans bij mij), die echte zeurende spierpijn is bij mij door de harde buiken en voorweeën.
heb is zitten google maar bandenpijn is vooral bij liezen en schaamstreek toch?? daar voel ik helemaal niks.. tis echt puur midden op me buik voel t met.voorpver bukken en erop drukken ook zo erg... komt wel af en aan
google wordt je alleen maar bang van pfff lijkt geen bandenpijn... net vk gebeld en die vind t ook niet klinken als bandenpijn... zou t dan toch groeipijn ofzo zijn??? ben zo bang voor weer een vroeggeboorte dus wil geen risico nemen... moet van me vk rustig aan doen maarja ben al heel de dag zl mak als een lammetje... ook totaal niks aan me huishouden gedaan ofzo... gewoon bankhangen meer nie
Misschien ter geruststelling: ik heb dit al vanaf 17 weken, met 21 weken dreigende vroeggeboorte maar ondanks dat zit de kleine nog steeds veilig binnen!
dat stelt me idd wel enigszins gerust sowieso heb ik angst voor weer een vroeggeboorte hoor.. zoon kwam met 34 weken dus nu ik bijna 32 weken ben heb ik toch meer stress merk ik zelf
Kan ik me voorstellen. Hoewel het natuurlijk het beste is als de kleine tot 38 weken blijft zitten hebben wij vandaag met de artsen zitten jubelen dat we al 28 weken zijn. Prognoses zijn op deze termijn gewoon al goed en bij 32 weken helemaal! Heb vertrouwen (hoe moeilijk dat ook is). Trouwens, bij mij helpt een warme douche met zo'n pijnlijke buik. Heb je dat al geprobeerd? En vaak plassen, want mijn blaas prikkelt de baarmoeder ook.
Nou dat plassen zou het idd ook nog mee te maken kunnen hebben hou t vaak toch wel iets te lang op merk ik soms... ook niet slim...douche nog niet geprobeerd ben op me werk nu dus wordt lastig... ik probeer vertrouwen te houden en als jullie al feest vieren om 28 weke mag ik helemaal niet klagen
Ik wil daarmee overigens echt niet zeggen dat jouw ongerustheid onterecht is hoor! Maar het komt vast goed!
Ik heb dezelfde pijn. Vk zei dat het je buikspieren kunnen zijn die uit elkaar gaan staan doordat je buik groeit.
Ik heb dat niet even maar echt uren achter elkaar. Gaat alleen weg als de buik weer rustig wordt (als de harde buiken weg gaan, de baby rustiger wordt of ikzelf beter kan ontspannen).
Heb er ook last van! Mijn buikspieren die oprekken Door het groeien van mijn buik zegt de gyn.. Hoop maar dat het inderdaad geen teken van vroeggeboorte is, want dat is wel heel vroeg
ik heb het ook lijkt op de bovenkant van me baarmoeder, heb het alleen savonds todat ik ga slapen en smorgens is het weg...heel vervelend gevoel en best pijnlijk..gister toevallig nog zittem googlen maar nix kunnen vinden.. heb je ook moeite met zitten dan? ik bedoel dat je dan echt het liefst wilt liggen?