seks na keizersnee moet je 6 weken wachten?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door marilouise, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo ik had een vraagje moet je na een keizersnee 6 weken wachten met sex of langer en weet iemand waar dat precies voor is en kan het kwaad als je eerder sex hebt?

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ik had al na 2,5 week weer sex. Maar wel met condoom uiteraard. Mijn verloskundige zei na een week dat ik al sex mocht hebben.

Ik denk dat ze dat zeggen ivm infectiegevaar. Maar als je een condoom gebruikt kan het geen kwaad lijkt mij.

Als je pijn hebt is het een ander verhaal uiteraard...

3. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier ook alweer na 2,5 ofzo hoor.... k weet eigenlijk helemaal niet meer hoe of wat...

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Als je gestopt bent met vloeien en geen pijn meer hebt kan het gewoon

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

luister naar je lichaam, je hebt wel een buikoperatie gehad (oke na 2 week hadden wij ook al sex, maar heel even viel me tegen had te veel pijn)

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    hier na vijf weken, en nergens last van gehad.
    Succes ermee hoor! ;)

7. adi

adi Niet meer actief

Vind het echt knap dat jullie zo snel al behoefte hadden aan sex!

Ik voel me, nu 6 maanden na de bevalling, nog steeds een sexloze wezen.. echt vreselijk. Doe echt mijn best voor mijn man, maar van mijzelf hoeft het nog steeds niet. Denk dat ik die zware zwangerschap en bevalling nog steeds onbewust moet verwerken...

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier na een week ongeveer... ik vloeide niet meer en mijn dochter lag in de couveuse en wij waren thuis... dan ga je toch troost zoeken op de een of andere manier. Nergens last van gehad trouwens...

9. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Na 4 weken was het bij ons ook tijd om het weer eens te proberen. Ik was toen al ruim 2 weken gestopt met vloeien en we hebben een condoom gebruikt. En dat beviel eigenlijk wel prima! (alhoewel we wel weer even moesten wennen aan het gebruik van een condoom:))

Deel Deze Pagina