Hallo ik had een vraagje moet je na een keizersnee 6 weken wachten met sex of langer en weet iemand waar dat precies voor is en kan het kwaad als je eerder sex hebt?
Ik had al na 2,5 week weer sex. Maar wel met condoom uiteraard. Mijn verloskundige zei na een week dat ik al sex mocht hebben. Ik denk dat ze dat zeggen ivm infectiegevaar. Maar als je een condoom gebruikt kan het geen kwaad lijkt mij. Als je pijn hebt is het een ander verhaal uiteraard...
luister naar je lichaam, je hebt wel een buikoperatie gehad (oke na 2 week hadden wij ook al sex, maar heel even viel me tegen had te veel pijn)
Vind het echt knap dat jullie zo snel al behoefte hadden aan sex! Ik voel me, nu 6 maanden na de bevalling, nog steeds een sexloze wezen.. echt vreselijk. Doe echt mijn best voor mijn man, maar van mijzelf hoeft het nog steeds niet. Denk dat ik die zware zwangerschap en bevalling nog steeds onbewust moet verwerken...
hier na een week ongeveer... ik vloeide niet meer en mijn dochter lag in de couveuse en wij waren thuis... dan ga je toch troost zoeken op de een of andere manier. Nergens last van gehad trouwens...
Na 4 weken was het bij ons ook tijd om het weer eens te proberen. Ik was toen al ruim 2 weken gestopt met vloeien en we hebben een condoom gebruikt. En dat beviel eigenlijk wel prima! (alhoewel we wel weer even moesten wennen aan het gebruik van een condoom)