Voel Me Niet Zwanger (ben 12W) Morgen 12 Wk Echo en Doodsbang!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama86mama, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Hoi Hoi!
    Ik kom ff zeuren!

Ik ben nu ruim 12 weken zwanger, morgen heb ik de 12 weken echo, Ik heb inmiddels ivm eerder miskraam al 4 echo's gehad en zagen er allemaal super goed uit.

Ik voel me tot nu toe helemaal niet extreem slecht. Ben zo nu en dan ietsje misselijk geweest en ietsje pijnlijke borsten en wel vermoeid geweest. maar nu is dat allemaal weg.

ben zooooooooo bang dat ik morgen te horen krijg dat de baby niet goed is of dat heth artje niet klopt oid omdat ik me gewoon zo goed voel, ik denk er de hele dag aan en krijg het niet uit me hoofd....

:( :(

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    succes morgen meid komt vast wel goed !

t is je gewoon gegund ;) een hele fijne zwangerschap !

xx

3. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    he meid,

begrijp het helemaal!!! na zo n slechte ervaring word je altijd onzeker!!
    ik moet morgen voor de eerste echo(bijna 11 weken) en ik schijt bagger!!! (om het zo maar te zeggen).....
    ik heb natuurlijk nog niks gezien. alleen een streepje op een test.. en hoop zo dat het allemaal goed is morgen. soms denk ik, natuurlijk is alles goed.. en dan in een keer, o nee straks is er iets niet goed gegaan!!! maar morgen hebben we duidelijkheid..
    kan niet wachten!!!!!!!!!!!! ik heb ook geen overdreven klachten maar je leest vaak genoeg dat dat niks uitmaakt..

nou succes morgen.....
    ik ga gewoon uit van goed nieuws voor ons allebei!!

groetjes charlie

4. Seth

Seth Niet meer actief

Succes beiden.....

ik had met 9w 4d... een pretecho laten doen, omdat ik dus ook zeker wou weten of er wel wat zat.....

Beste is verstand op 0 en gewoon de echo afwachten....(maarja makkelijker gezegd dan gedaan)
    kwaaltjes of geen kwaaltjes zegt echt niets...... bij mijn eerste vmk hing ik nog kotsend boven de pot.... dus tja....

Gewoon van het positieve uitgaan....
    heel veel succes...

groetjes

5. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    ik vind het ook heel eng.
    We wij hebben na een klein beetje bloedverlies met 13 weken een echo gehad waarbij we zagen dat t mis was. Dus ik hou mn hart vast wat de echo's betreft.

We vertellen het alleen onze ouders na de eerste echo die we 15 april hebben. 16 april ben ik jarig, dus leuke verrassing voor de ouders als t goed zit. Als de 2de echo met ong 13 weken goed is dan vertellen we het aan de rest die het horen wil.

Ben nu misselijker en alles doet meer pijn (boobies) en moet zeggen dat ik over deze zwangerschap een beter gevoel heb dan de vorige. Vraag me niet waarom, t voelt gewoon zo....

6. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Suc 6 morgen meiden!! Niet teveel over nadenken(tja is makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk) maar ik zal aan jullie denken morgen!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    succes meid!
    hoop dat alles goed is op de echo..

Heb zelf nooit kwaaltjes gehad (nouja, 2 weken zere borsten) ontzettend veel bloedverlies met en zonder krampen gehad vooral aan het begin van de zwangerschap.. Duim met je mee meid!

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.961
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Succes morgen! Ik heb ook bijna geen klachten, maar toch: al 17,5 week zwanger. Ik heb vorige keer ook een mk gehad en ik heb me de eerste tijd net zo'n zorgen gemaakt als jij. De dag van de 12 wkn echo had ik constant het gevoel dat ik in huilen uit zou barsten. Ik was zo nerveus! Maar dat heerlijk bewegende beebje heeft me zo gerust gesteld. Inmiddels heb ik het hartje ook al een keer gehoord. Geweldig!

De zorg is niet helemaal weg, maar ik ben nu echt niet meer zo bang als de eerste 12 / 13 weken. Houd vol meiden! Ook voor jullie komst dat gevoel 'het zit goed'.

9. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi meis,

je hoeft je echt niet ongerust te maken. Ik heb zelf helemaal nergens last van gehad, behalve dan een beetje gevoelige borsten.

Prijs jezelf gelukkig dat je weinig kwaaltjes hebt! :)

Succes morgen ;)

10. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Maak je niet zo´n zorgen!

Ik heb zelf mijn eerste echo gehad op 11.4 weken en had absoluut nergens last van, geen misselijkheid, moeheid, pijntjes, krampen of wat dan ook, ik voelde me prima.
    Had een mooie echo met een heel beweeglijk wurmpje en tot nu toe gaat nog steeds alles goed.

Veel succes morgen!!

11. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    dames Veel succes morgen!!!
    snap goed dat je je onzeker voelt,maar met al een paar goede echo's op zak komt het vast goed!

Ik heb vandaag ook echt dag dat ik denk pffff voel me niet zwanger meer,maar weet dat dit onzin gedachte is, en ik hier niet teveel aan moet denken want anders wordt het nog erger,
    maar ja zulke gedachtes weg stoppen s makkelijker gezegd dan gedaan!

Succes morgen, en hoop dat jullie mooie echo foto's hier kunnen plaatsen;)

x miek

12. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Ja dat moeten we maar doen denk ik!
    laat je weten hoe het is gegaan?
    x

13. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Hoi Allemaal!
    bedankt voor de lieve reacties!
    ik kom net uit mijn werk na een vette drukke dag op me werk en dit heeft mij wel opgevrolijkt!

ps morgen plaats ik het resultaat!

gr. Ri

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb met 9w3d een hele mooie echo gehad, en had vandaag weer een echo.. En zelfs vandaag ben ik op die bank gaan liggen met het idee, zou je zien, is er niks meer te zien!.. Is m'n 1e zwangerschap, en voel ook amper wat.. Het is ook nog absoluut niet echt voor mijn gevoel, al hadden we vandaag een prachtige echo, hebben het hartje zien en horen kloppen, en zagen dat de kleine op z'n duimpie aan het zuigen was.. Ik zie het wel, maar het voelt niet aan alsof het echt en in mijn lichaam gebeurt!

Duim ontzettend voor je dat je morgen een geweldige echo hebt, en kom zeker nog ff checken hier!

Soesje3 vindt dit leuk.
  15. Alita

Alita Niet meer actief

Ik kan je heel goed begrijpen, nadat wij bij de eerste echo te horen kregen dat het een mk was en zelfs een hele week hierop hadden gewacht totdat het zou gebeuren, ben ik ook altijd erg ongerust als we naar de gyn moeten gaan.
    Ik heb dit verschillende keren aangegeven en kreeg nu dus ook een extra echo de vorige keer, erg lief van mijn gyn (die trouwens die diagnose niet had gesteld van de mk) en ik voel me begrepen. Geef dit aan dat je je zo`n zorgen maakt en dan houden ze er rekening mee....

Laat het gewoon op je afkomen want zorgen maak je je toch dat weet ik!!!

Ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag...

16. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Hoi Hoi!
    Ik laat zeker weten hoe het is gegaan vandaag, ik heb alleen de echo pas om 1600 uur! pffff

dus hele dag nog even zitten te zitten hahaha
    x

17. Alita

Alita Niet meer actief

ohhhh maar komt goed hoor!!!:D

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Succes vandaag! Het is vast allemaal heel mooi!

19. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    he dames,

ik moet over een uur!!! ik heb helemaal de kriebels!!!!......
    ik laat het zeker weten...
    allemaal duimen he!!!

groetjes charlie

20. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0

Oehhh spannend! hou me op de hoogte hoor!
    x

Deel Deze Pagina