O wat leef ik met jullie mee en O wat zit ik in het zelfde schijtschuitje!!! Ben ook al 2 mk's rijker en nu 2 supergoede echo's gehad, en nog ben ik superzenuwachtig! volgende week heb ik een controleafspraak bij de vk, en dan gaat ze voor t eerst het hartje proberen te horen. Daar knijp ik m echt voor.... Het zal ook wel goed zitten, maar heb ook niet zoveel klachten meer dus dan knijp je m zeker wel. Ik ben reuzebenieuwd naar je echo, en denk aan je om 16 u! hou je taai meid, komt vast goed!
jippie!!!!!!!!! alles zit erop en eraan!!! en precies 10 weken en 5 dagen zoals ik dacht. pfffffffffffffffffffffff opgelucht. en nu genieten maar!! hoop ik..... al nieuws?? groetjes charlie
yeahhhhhhh ook in ben geweest en alles was goed! Meid gefeliciteerd he! ben blij dat met jou ook alle sgoed was! Eerst schrok ik wel even want ik kreeg eerst de uitslag van de bloedtest die was wat aan d elage kant, maar de echo maakte alles goed en trok ook alles goed! was PRECIES op schema, 12 weken en 2 dagen! zo geweldig! Het had armpjes, beentjes en er is zelfs een gok op het geslacht gedaan! zo geweldig hoe het gegroeid was!!! hij/zij draaide zich om sprong heen en weer, wow...... Was ook onwijs aan het huilen! zo geweldig en nu??? GENIETEN!!!!!!!!!!!!!
super om te horen. Ik mag volgende week donderdag voor de eerste echo. Daarna mag ik gewoon een 2de afspraak maken voor de 12de of 13de zwangerschapsweek. Ligt eraan hoe ver ik volgende week ben, want exact weten we het niet !
Wat spannend allemaal zeg. Gefeliciteerd met jullie mooie echo's meiden. Super leuk. Ik krijg als het goed is aanstaande donderdag ook een echo. Ik ben ook super zenuwachtig en bang dat er iets mis is, hopelijk is bij mij ook alles goed...
Hey meiden, gefeliciteerd met de goede echo's. Ik herken jullie onzekerheid echt goed. Het begin is zo onzeker en je voelt nog helemaal niets! En ze zeggen dat je kwalen rond de 10 wkn vaak wat afnemen. Maar hierdoor ga je denken dat er iets niet goed zit. Wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe!