voel me niet zwanger meer..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door celia82, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hallo dames,
    Sinds 1 week zijn me gevoelige borsten over,en me buik voelt niet meer zo hard aan..is dit normaal?
    ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger:(
    heeft iemand hier ervaring mee??

alvast bedankt

2. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Klopt hoor, was bij mij ook bij mijn eerste. Na de eerste trimester, ga je je in de meeste gevallen beter voelen(behalve ik dan nu bij de tweede) Alle kwaaltjes verdwijnen dan tot aan het laatste trimester. Maar je heb toch al wel een echo gehad, waarop te zien is dat alles goed is? Geniet er lekker van dat je kwaaltjes (voorlopig) weg zijn en geniet vanje zwangerschap. En bij twijfel kan je altyd ff je VK bellen he, daar zijn ze voor. Liefs Carolina

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Je hebt meestal 3 fases.. Het 1e trimester heb je onder andere last van de hormonen. Dus misselijkheid, stevige borsten, lucht in de darmen, moeheid etc.
    In het 2e trimester hebben de meeste vrouwen de minste klachten. De ergste hormonale dingen zijn verdwenen, en de buik is nog niet te zwaar.
    In het 3e trimester begint de buik zwaarder te worden. Je banden verweken, waardoor bewegen soms lastiger gaat.

Zo te horen ben je in die 2e fase aanbeland ;)

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Let maar op dat als je je kindje straks regelmatig voelt bewegen komt het zwanger gevoel wel weer terug.
    Enne geniet er nog maar even van dat alles nog makkelijk gaat want ook dat houd op hahahaha.

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    haha ja idd helemaal mee eens :D

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi dames,
    Bedankt voor jullie reacties..ik heb me 20 weken echo 27 juli kan niet wachten..wil ook zo graag weten wat het word..
    Maar ik vertrouw op julllie woord en wacht wel nog ff af.
    wel ben ik nog steeds moe vooral met dit weer.
    Heb net weer ff een dutje gedaan zo douche en hup na de winkel mat moeite hahaha.

groetjes

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik had dit ook heel erg, zo vanaf een week of 14. Je voelt je topfit en hebt nog niet echt een buik.

Gelukkig ga je snel genoeg wat voelen en kun je weer uitkijken naar een echo. Oh, en straks kijk je smachtend terug op die gemakkelijke weken, dus geniet er maar lekker van! Je baby zit er heus nog wel ;)

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    je kan af en toe met een angelsound het hartje van je baby opzoeken en luisteren?! Misschien een idee?

9. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Ja ik had het ook rond die tijd hoor, dat ik me goed voelde. We zijn met 17 weken 2,5 week een rondreis door west amerika gaan maken. Veel lopen, veel autorijden etc. Af en toe een beetje moe, maar verder niets aan het handje. Afgezien van geen alcohol en niet alles kunnen eten net een vakantie als alle anderen.

Kan me voorstellen dat je niet kan wachten op de echo! Dat herken ik heel erg. Was ook zo nieuwsgierig naar het geslacht!

geniet van je energie, is toch prettig om je goed te voelen met deze hitte!

Deel Deze Pagina