fout

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 30 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    zijn er meer vrouwen bang dat t fout gaat?
    Of hoort dat erbij?

2. Niet meer actief

ja ik ben vooral bang om bij de eerste echo slecht nieuws te horen.. volgens mij is dat vrij normaal dat je daar bang voor bent want je hoopt natuurlijk dat alles goed is!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou volgens mij is dat heel normaal... ik ben elke dag weer bang dat het misschien mis gaat en kijk inderdaad ook met een beetje dubbele gevoelens toe naar de eerste echo! Het is en blijven 12 spannende weekjes! Ik ben er ook elke dag mee bezig

Gr. Miranda

4. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Ja ik ben ook bang dat het fout gaat..... Zeker omdat ik echt heel erge krampen had. In mijn buik dus niet mijn baarmoeder... Die voel ik af en toe wel samentrekken maar voor de rest niet.

Gelukkig heb ik over 2 weken en een dagje al een echo in het ziekenhuis bij de GYN. Dan kunnen we alvast kijken of er hartactie is ....

Tot die tijd nog even afwachten he!!!!

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja hoor, heb ik ook maar al te goed.

Als ik iets teveel doe (of stresserig ben) voel ik al dat m'n baarmoeder gaat steken enzo, ben ook elke keer bang dat het misgaat.

Verder zie ik ook tegen de echo op (al kan ik aan de andere kant ook niet wachten!!!) ben zo bang dat er alleen een vruchtzakje zit ofzo.... maar goed, geduld is een schone zaak!

Ik probeer mezelf maar voor te houden dat het in ruim 90% van de zwangerschappen gewoon goed gaat!

6. Niet meer actief

Bij deze zwangerschap heb ik die angst bijna niet gehad wel aan gedacht maar verder niks eigenlijk.

bij de zwangerschap van mijn dochter was ik wel heel bang dat het weer fout zou gaan omdat ik voor haar ook 2 miskramen had gehad.

Ik denk dat het een normale angst is die je als voruw zijnde hebt

7. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Volgens mij is het volslagen normaal!

In het prille begin de zorg of het allemaal wel blijft zitten, daarna de eerste echo is ook erg spannnend, dan de 20 weken screening, ook weer zorgen of alles er wel op en aan zit en of alles wel gezond is.
    En nu de laatste loodjes..die zorgen zullen er altijd wel zijn ;)

8. ik ook wel n beetje maar dat hoort erbij he!

komt allemaal goed denk ik nu de hele tyd

groetjes krulliewullie

succes allemaal
    :)

9. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Ik heb dat ook, denk er een paar keer op een dag aan of het wel goed zit. Dan voel ik weer een paar keer aan mijn borsten of ze nog wel gevoelig zijn..... Zal blij zijn als ik volgende week dinsdag 8 augustus mijn eerste echo heb.
    Ben wel blij te lezen dat het meer meiden dat gevoel hebben.
    Liefs

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik maak me ook zorgen hoor vooral als je net leest hier op de site dat er bij iemand een zeer slecht bericht is gekomen bij de 20 weken echo nou dan zit je toch weer te malen in je hoofd vooral omdat ik as vrijdag mijn echo heb en dan lig je toch in het begin niet lekker daar.

11. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Je bent echt niet de enige hoor!
    Tot aan de 12 weken maakte ik me echt heel veel zorgen,
    nu gelukkig iets minder.
    Ik denk dat iedereen er wel last van heeft.
    Je raakt immers toch snel gehecht aan dat frummeltje dat in je groeit.

12. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Ik maak me ook zorgen. Vandaag de eerste dag dat ik geen steken in mijn buik voel. Dan ga ik me dus daar weer druk over maken. Het zal er allemaal wel bij horen, maar denk dat het niet meer als normaal is dat je je zorgen maakt of het allemaal wel goed zit.

Groet Elf

13. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik ben vooral bang dat het na de geboorte (geestelijk) niet gezond blijkt te zijn...

14. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ja in het begin ben je bang dat het mis gaat en je een miskraam krijgt....maar aan het einde ben je weer bang dat de kleine niet gezond is of dat er bij de geboorte wat mis gaat...

Dus de angst blijft :rolleyes:

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ja, zorgen maak je je altijd en in iedere periode van de zwnagerschap wel weer over iets anders ! En als de kleine er is denk ik dat we nog wel meer zorgen zullen hebben ! ;)

Maar ... vergeet niet te genieten !

Groetjes,
    Nikki F

16. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik heb me eigenlijk niet heel veel zorgen gemaakt in het begin.... ik was al zo verrast dat ik in verwachting was!

Ik maak me nu eigenlijk meer zorgen... als ik hem/haar eventjes niet gevoeld heb of dat er zich problemen voordoen tijdens de bevalling...
    Maar ja, dat hoort erbij!
    vanaf het moment dat je zwanger bent, draag gewoon al een verantwoordelijkheid met je mee...

Succes in ieder geval!

Liefs Niki

17. Engeltje

Engeltje Lid

11 apr 2006
    73
    0
    0
    bediende
    Heist-op-den-Berg
    Ik maak me ook zorgen, gelukkig hebben we donderdag de eerste echo al, dan ben je toch al iets gerustgesteld hé.
    Denk dat dat normaal is niet? Die moedergevoelens...

18. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben nog steeds bang dat er iets mis vooral ik nu wer lees over die 20 weken echo die ik aankomende maandag krijg. Ik zal heel blij zijn dat ik over de 26 weken ben ik hoop dat ik dan wat meer rust krijg

19. mieke

mieke Bekend lid

ik doe mee met t bezorgt zijn hoor
    ik blijf naar mn wc papiertjes gluren om te kijken er zal toch geen
    bloed te zien zijn enzo
    zal blij zijn als ik rond de 12-13 weken zwanger ben
    ik hoop dat ik dan wat geruster wordt

veel liefs mieke

20. makje

makje Lid

15 jul 2006
    50
    0
    0
    Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo aandachtig naar 't wc papiertje zit te gluren! ;)
    Toen ik van de eerste zwanger was, zei iemand tegen mij: "welkom in de wereld van de bezorgde moeders" en dat is dus echt heel erg waar.
    Tijdens je zwangerschap maak je je zorgen of alles wel goed gaat en of 't kindje gezond is, na de bevalling loop je 100 keer per dag te kijken of je kindje niet onder de dekens ligt, als ze als peuter op de bank springen ben je bang dat ze op de grond vallen en ga zo maar door! ;) ;)

Groetjes

Deel Deze Pagina