Lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve en voor mij soms negatieve reactie. Heb deze week gewoon effe een K*T periode en door deze reacties kan ik mijn gevoelens wat meer op een rij zetten.Als je het hierover hebt in je naaste omgeving zijn ze zogenoemd begripvol of durven hun mening niet te geven omdat ze bang zijn om je te kwetsen.Maar ik merk nu al binnen een dag dat ook voor mij de negatieve reacties een positieve draai geven en mijn gevoelens ook meer en meer op een rijtje komen te staan. Tevens ben ik ook erg blij dat ik niet de enige ben die deze gevoelens heeft.En als ik dan lees dat meerdere een kleine teleurstelling hebben gehad qua geslacht weet ik zeker dat ook ik daar overheen kom en zielsveel van mijn kind zal houden.Zodra ik weet wat mijn mormeltje is kom ik terug in dit onderwerp en vertel mijn ervaring. liefs samen
Weet je wel zeker dat je een zoon wilt? Gezien je bannerkeuze...Onderbewust misschien toch niet zo zeker? Voor mij maakte het echt niet uit wat het werd. Ik ben zelf een meisje-meisje dus dat vond ik wel leuk maar een jongen is weer super stoer. Nu ik eenmaal weet dat het een meisje is vind ik het super speciaal! Geen idee waarom maar we vinden het nu al een heel mooi cadeau. Ook bij jou komt het goed! Over een maand lach je om je onzekerheid van nu....
Haha ik ben zelf een drummer, dus ik zie mijn dochter later heel graag achter het drumstel kruipen ! Pa echter zou haar met alle liefde naar het voetbal brengen Wie weet zitten we straks wel elke week bij ballet Maakt het ook uit.... Een meisje kan een onwijze tomboy zijn en een jongen kan weer heel erg van rustigere sporten/activiteiten houden. Ik kende vroeger wel jongens die bijv. op dansen zaten. 't Is toch ook wel een beetje je eigen beeldvorming erbij. Ik was nooit zo van het tutten, niet echt zo'n meisjesachtig meisje zeg maar en ik zag mezelf daarom ook niet met een meid rondlopen. Maarja ik had wel een sterk voorgevoel en ik was helemaal niet teleurgesteld. En nu, nu ben ik volop roze kleertjes aan het kopen.... Zelfs jurkjes ! Te schattig gewoon !
Heb wel bewondering voor je eerlijke mening, ook al ben ik het er niet mee eens. Probeer er inderdaad een positieve draai aan te geven meid! Ben heel benieuwd wat je nu in je buik hebt! Liefs Jessica
Dit is een discussie in Nederland die taboe is. Zoooooooooooveel mensen hebben een voorkeur...alleen niemand durft ze ooit uit te spreken. Iedereen zag hoe dolgelukkig ik was toen ik hoorde dat wij een meid krijgen...en heel eerlijk gezegd hoopte ik diep in mijn hart ook dat t een meisje zou zijn. Maar betekend dat dat ik minder gelukkig was geweest met een jongentje? ABSOLUUT NIET Ik kan me ook absoluut niet voorstellen als je straks die kleine j/m in je armen hebt dat t je niks interesseerd. Meid...ik vind het heel erg dapper dat je je gevoelens hebt durven uit spreken. Ik zou alleen proberen om weer te gaan genieten en niet alleen maar aan het j/m verhaal te denken. Je bent toch wel gelukkig...misschien niet direct maar wel als het geboren is. Groetjes Debby
haha wij wisten ook nog niet wat het werd maar toen ik 11 week zwanger was kreeg mijn vriend van mijn ouders 2 Feijenoord rompertjes en 2 slabbetjes van de website van Feijenoord als het een meisje zou zijn had ze het ook aangehad ik dachte echt dat ik een meisje zou krijgen maar bij de 17 weken pret echo was het toch echt een kleine knul. heb ook het idee dat deze knul ingewreven word straks met voetbal door me pa en me broer en mijn vriend whahaha dus dat word nog wat maar wel leuk hoor vind beide geslachten leuk
Ik heb ook zo'n kameraadje in huis... Eerste zwangerschap ook alles van Feyenoord gehad... kan als meisje ook... maar was ook een knulletje... Ik heb alleen 1 groot probleem.... ik kom oorspronkelijk uit Eindhoven, dus MIJN familie is voor PSV.... hahahaha
nou dat probleem heb ik ook ik ben voor psv me pa ook me vriend en me broer voor Feijenoord whahahahahaha
Bij mij wisselt de voorkeur elke week haha De ene keer denk ik ooohhh een meisje zou zooo leuk zijn, en dan een week later zeg ik weer: ik hoop dat het een jongen is Zo gaat het steeds om en om, conclusie: als het maar gezond is
nee banner is gewoon gemaakt en wens gaat naar een jongen.maar we zullen het over 3 weken weten dan hebben we 20wk echo.Belangrijkste daarin is dat we geen afwijkingen maar een gezond mormeltje gaan zien.
zoals jullie waarschijnlijk wel merken raak ik dat K*T gevoel langzaam helemaal kwijt en ben ik weer aan het genieten van mijn zwanger zijn
Oooh ik dacht dat je wens uitging naar een meisje.. verkeerd gekeken sorry Maaree dan werken die trappen dus wel.. nog eentje voor dez ekerheid hebben of?