hey Samen, Je moet je straks es voorstellen (stel je voor dat het een meisje is) dat ik zou zeggen: zullen we ruilen? Wedden dat je voor geen tien jongens zou willen ruilen? Net zomin als ik mijn drie jongens voor een meisje zou willen ruilen.
Ik ben wel heel benieuwd wat het wordt, hihi. En ik denk dat je je echt onnodig zorgen maakt, jongen of meid: als je straks een gezond kindje hebt ben je even de rijkste en gelukkigste vrouw van de wereld. Dat komt vast allemaal wel goed. Fijn dat je je weer wat minder rot voelt.
TS, ik ben heel blij voor je dat je er al wat anders over denkt. Ik ben nu heel erg blij met ons knulletje, voel hem ook regelmatig schoppen en ben helemaal verliefd en dat terwijl ik zo graag een meisje had gewild! Nu zou ik niet meer willen dat zo nog zeggen:'oh, foutje, je krijgt toch een meisje!' Gek hoe het kan lopen he En trouwens, het is jou kindje en die vind je toch het liefste en leukste en mooiste van de hele wereld! Liefs
Lieve meiden, Ik ben de afgelopen weken goed door gekomen.Nu sta ik stijf van de spanning of mijn mormeltje wel alles erop en eraan heeft.Dit zal morgen met de 20-weken echo blijken. We gaan daarnaast ook kijken (mits mormel er goed voor ligt) wat voor een geslacht mormeltje is. En inderdaad al het gevoel is weg Het maaakt niet uti wat mormeltje is. Het is mijn kind en daar zal ik niet minder om gaan houden.Het belangrijkste wat er morgen het liefst uit moet komen is is dat alles goed is met de 20 wk echo. Nogmaals allemaal bedankt voor die goedbedoelde schop onder mijn kont. gr, Samen
en weet je al iets, ben erg benieuwd. ik had trouwens het zelfde als wat jij heb. ook sterk de voorkeur voor een geslacht en was bang dat als ik dat geslacht niet zou krijgen ik diep teleurgesteld was, maakte me daar ook zorgen om dat ik daardoor slechte moeder zou zijn of niet van me kindje zou kunnen houden. Nou ik is bij mij wel uitgekomen wat ik graag wilde hebben. moest zoveel huilen van blijdschap. zaterdag krijg ik de pretecho eens kijken of ze het geslacht goed hebben gezien.
Hoi Meiden, Hierbij de Update van vandaag. Ten eerste alles was in orde voor zover men dat kan zien met de 20wk echo. Wat een opluchting dat ik een gezond kindje ga krijgen. Ten tweede het geen waar iedereen nieuwsgierig naar is: Het wordt een ......... JONGEN En om nou te zeggen dat ik nog gelukkiger ben,nee eigenlijk niet mijn kindje is gezond en dat is het voornaamste. gr, Samen
Hee Samen! En, hoe was de echo vandaag? Weet je ook al wat je in je buikie hebt zitten?! Laat ons niet te lang in spanning! Liefs
druk gemaakt om niks dus, toch een jongen. Het maakt geen bal uit wat het wordt, je houdt zoveel van je kind als het er eenmaal is dat het echt niks uitmaakt.
GEFELICITEERD met je knul! (We hebben straks tegelijk gepost, dus ik lees het nu pas ) Geniet er lekker van meid en geweldig dat alles goed is!
Lieve meiden, Bedankt voor alles en voor de lieve felicitaties. Moge onze zwangerschappen maar voorspoedig verlopen. liefs Samen