Indy; Allereerst vind ik het belachelijk dat er zo gereageerd wordt. Dat mens is niet goed bij der hoofd. Het is een wonder. Mijn vriendin heeft vorige maand besloten te trouwen en de grote dag is volgende week maandag. Dat is korter de tijd dan dat jij hebt. Zij heeft ook een jurk en alles erom hen geregeld. Ik weet niet hoeveel je hebt aanbetaald, maar anders zou ik toch een s ergens anders kijken en nog niets tegen die winkel zeggen, maar als je toch bij een ander slaagt henm dan cancelen. Veel succes! EN je hoeft je niet schuldig te voelen. Gewoon eten en trots zijn op je buik! Liefs Nathasja
Wat een mens zeg, die verkoopster. Neem de volgende keer inderdaad maar mooi ja vader mee en kijken of ze dan nog wat durft te zeggen! Is zij belazerd, alsof er nog nooit iemand zwanger is geraakt. En idd gewoon eten hoor! Kom nou, laat je niet gek praten door zo'n suf mens...
Ze hebben onwijs mooi zwangerschaps lingerie. Ik zou is in een lingerie winkel gaan kijken ... En het zeker niet in die winkel kopen waar je je trouwjurk heb gekocht. Ten 1e is het daar onwijs duur en ten 2e moet je die mensen geen cent meer gunnen
Bij hun gaat het spreekwoord: KLANT IS KONING zeker niet op Neem iemand mee die hun de mond wel zal snoeren mocht dat nodig zijn! Heel veel sterkte en succes meid! Lekker geniet van je zwangerschap hoor
Nou Indy, ik sluit me volledig bij de andere dames aan! Heb zelf hetzelfde gehad, zwanger worden leek niet vanzelfsprekend maar gebeurde natuurlijk de week nadat ik mijn jurk had uitgezocht. Gelukkig deden ze in de winkel niet moeilijk, ze hebben 'm zo wijd mogelijk gemaakt. Bij het trouwen was ik ruim 5 maanden zwanger en ik voelde me geweldig! Maakt de bruiloft ook heel erg bijzonder. En ik heb alleen maar positieve reacties gehad! (behalve natuurlijk de nodige geintjes dat het een 'moetje' zou zijn, maar daar konden we zelf ook om lachen!) Ik wens je alvast een geweldige dag, Neeke
Ik ga eind april trouwen. Dan ben ik 12 weken. Ik heb vannacht een uur liggen huilen bij de gedachte dat ik misschien niet in de jurk ga passen. Binnenkort maar even bellen of langsgaan om het te melden. Ik hoop dat ik tegen die tijd niet veel aankom en dat de jurk nog pas. Ik zou het heel erg vinden als de jurk niet zou passen. Ik leef al maanden naar de bruiloft toe. Daarnaast hoop ik dat ze niet moeilijk gaan doen, en veel geld in rekening gaan brengen voor het vermaken ervan.
Sorry hoor, maar wat een %#$%#%$TRUT zeg! Waar bemoeit dat mens zich mee. Ik vind het echt niet kunnen... Zoiets kan je gewoon echt niet zeggen. Ik zou gelijk alles afblazen daar, dan maar naar een andere winkel (als dat nog zou kunnen dan). Ik ben daar altijd erg gevoelig voor. Je brengt geld bij ze in het laatje, want zo moet je het gewoon zien, en dan moet je altijd klantvriendelijk blijven als verkoper. En zeker bij zo'n persoonlijk onderwerp als zwangerschap vind ik echt dat je zo'n mening maar voor je moet houden.
VAN MIJ HAD ZE DIE JURK MOGEN HOUDEN! En ik kan je verklappen dat je nog meer aankomt hoor je hele lichaam verandert, en gelukkig maar want daar zit jullie wondertje in. Ze mag stikken in die jurk! bah, heeft zeker zelf geen kinderen! trol! hahahaha zo!
wat een dom mens, om zo te doen, en je hebt haar zelfs je verhaal verteld en dan nog, gewoon niet normaal ik had die jurk niet eens meer willen hebben van die winkel!
Nou ja zeg wat een DOOS! Dit vind ik nou echt retebelachelijk! Meid,trek je niks aan van zo'n heks hoor!
nou sorry, je moet je echt niet proberen druk te maken over dat soort mensen, zij zal het toch nooit begrijpen, je bent eindelijk zwanger, en je moet ervan genieten je bent en blijft mooi zulke mensen hebben gewoon niks te doen, ze was waarscheinlijk met der verkeerde been uit bed gestapt, hopelijk krijg jij uiteindelijk tot je princessenjurk en zal je heeeel mooi stralen op je trouwdag, en zal je ook snel je kleine wonder in je armen houden veel succes want je heb 2 mooie dingen je bruiloft en je kindje pas goed opjezelf en probeer te genieten