Ben voor mijn schoonzusje een kraammand aan het maken.Aangezien we het niet zo breed hebben even jullie mening of dit leuke dingen zijn? 6 kledinghangertjes, boek leuke spelletjes met de baby voor papa. speenketting setje kleding met mutsje (hema newborn kleertjes) Knuffel/boxspeeltje fotoalbum bord,beker,schaaltje plastic Bodylotion/maskertjes voor mama Gips voor voet en handafdruk lepeltjes voor fruit en groentehap. Babyboek van baby's 1e jaar
Hartstikke leuk. Misschien kun je er ook nog iets voor papa en mama in stoppen. bv een douchegel ofzo
Het is hun 1e kindje dus hebben nog wel wat nodig.Ik heb nog tot eind januari dus kan nu langzaam alles bij elkaar zoeken.Ben al op de helft. Bedankt voor de reacties.Ik ben altijd zo onzeker in dit soort dingen
sorry heb te snel gelezen, zie dat je al iets voor mams en paps hebt. Ik vond het echt geweldig om een kraammand te krijgen. Had er nog nooit van gehoord en was er super blij mee
Voor mama heb ik al bodylotion,gezichtsmasker en haarmasker.Voor papa een boek.Daar zou ik dan nog wat bij kunnen verzinnen.
Bij de blokker of action hebben ze altijd leuke spulletjes. Bij de Blokker heb ik toen voor mijn vriendin een spaarpotje gekocht in de vorm van een roze All starr schoentje. Kei schattig en helemaal niet duur. Misschien nog iets van een tut of een klein fotolijstje erbij? Altijd handig.......
Ik stel altijd zelf een kraamkado samen, krijg er altijd leuke reacties op. Ben nu ook bezig voor een vriendin die in februari gaat bevallen.
Ik bedoel heb de helft van het lijstje nu gekocht. Allemaal bedankt voor de leuke reacties.Ik denk ook dat ze het heel leuk gaat vinden,maar vindt het altijd moeilijk om in te schatten.Ik ben er zelf alweer 3 jaar uit dus ja.