Ik heb vandaag een hele onzekere dag zeg. Vanmorgen afscheiding gehad met bruin bloed. Steken in mijn buik bah.... spugen ook niet lekker... Kortom ik voel me niet echt zeker en vrolijk. 7 april kunnen we naar de gyn. Denk dat ik dan pas weer wat meer vrolijkheid heb, terwijl ik me waarschijnlijk nu ook geen zorgen hoef te maken, want heb geen afscheiding meer. Gisteren trouwens mijn ouders verteld dmv gedichtje in lijstje. Die vlogen ons huilend om ons nek. Nu worden ze "echte" opa en oma.....
Ik zou gewoon proberen er van te genieten, en de echo afwachten, waarschijnlijk is het innestelings bloeding geweest.. Wens je een gezonde zwangerschap toe !
nog steeds wat bruinige afscheiding, en nognsteeds de menstruatieachtige krampen..... dit hoort toch?
Er is vanalles in je buik gaande, dus ik zou me niet echt te druk erover maken. Geniet er lekker van! Misschien is het gewoon een innestelingbloeding.
hoi hoi dat bruine afscheiding kan zolang het maar niet rood word. die krampen kunnen ook gwoon het groeien van je baarmoeder zijn. zelf had ik vanochtend ook ineens bruinbloed verlies ahhg heel irritant, hoeft nix te betekenen maar heb het liever niet als wel! nou groetjes
van wat ik weet is dat je je bij bruine afscheiding of bruin bloed je geen zorgen hoeft te maken. het kan idd de innesteling zijn. de krampjes ..daar kanje ook alle kanten mee op. maak je niet te druk en als je er toch erg meezit bel dan ff je v.k. om je grust te stellen. gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens
Zoals iedereen hier voor al zegt, is bruin bloed geen probleem aangezien dit oud bloed en dus niets met de huidige situatie te maken hoeft te hebben. Verder herken ik die krampen wel, ik had ze ook heel erg, dat ik er zelfs in eerste instantie niet aandacht zwanger te zijn. Nu heb ik er soms ook nog last van dus het is blijkbaar iets wat erbij hoort maar je wel onzeker kan maken. Heel veel succes met wachten tot de eerste echo, maar geniet er vooral van. van harte gefeliciteerd, Krissa