Hoi, Ik voel me erg onzeker. Ik heb in juni een bbz gehad waaraan ik geopereerd ben. Nu ben ik weer zwanger helemaal happy natuurlijk!! Alleen wat ben ik onzeker. Bij de bbz had ik vanaf het moment dat ik positief testte dat het niet goed zat. Nu heb ik dat helemaal niet. Dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn maar wat duurde en duurt deze week lang.... Vanmorgen was ik een beetje in paniek toen ik opstond had ik hele erge steken onder me borsten boven bij me ribben en wat buikkrampen toen dacht ik even oww nee toch.. Nu is dat helemaal verdwenen. Hebben jullie ook zulke klachten gehad? Ik weet dat ik vertrouwen moet hebben en ik ben ook een heel nuchter persoon (heb alleen nooit gedacht dat ik nu zo onzeker zou zijn) Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat!! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat hiermee wil maar denk gewoon even mijn hart luchten.
Ik heb een ervaring maar wil je wel ven succes wensen! Probeer inderdaad nuchter te blijven! En je voelt dat het anders is dan de vorige keer! Succes ik duim voor je!