Hey dames. Ik ben inmiddels ruim 20weken.. Maar sinds afgelopen week ben ik 's avonds weer enorm misselijk en beroerd. Is dit maagzuur? Kun je weer opnieuw misselijk worden? Gister leek het wel of ik een kater had, zo enorm beroerd.. Thanks voor jullie reacties!
Ik denk dat het van alles kan zijn. Je kan inderdaad ''gewoon'' misselijk zijn (kan terugkomen heb ik ook met vlagen gehad) of het kan van je maagzuur zijn. Het kan ook te maken hebben met je bloeddruk dus ik zou het wel even bespreekbaar maken bij je VK.
Thanks vrolijkheid Dat bespreken kan gewoon wachten tot de volgende controle toch (over 2 weken) Laatste keer was mn bloeddruk 130/70, en die was prima. Heb verder ook niet echt ergens last van.. Geen hoofdpijn oid
Ik ben ook vanaf ongeveer week 20 weer een stuk misselijker geworden terwijl het eigenlijk zo goed als over was. Het zal wel wisselend zijn. Hoop niet dat we het de rest van de zwangerschap houden
kan inderdaad maagzuur zijn ik heb dit vanaf week 18 te pakken en kan er soms goed ziekjes van voelen en soms een beetje misselijk , tip van de dag kleine beetjes door de dag eten en grote maaltijden even halveren , zo heb je minder die oprisping gevoel , al gaat het soms wel eens mis hier ook bukte laatst en plots ligt mijn ontbijt over de was heen je kan ook gewoon weg weer even misselijk zijn komt ook voor