Help Wij willen eigenlijk een alternatief voorde kraamvisite, maar willen ook geen grote babyborrel. Wie heeft er ideetjes??? Dacht zelf aan een kraamweekend; het bezoek over 2dagen verdelen of zoiets.
hier doen we het wel in een dag de familie en vrienden mogen van 13 tot 16 uur komen. de collega's van vriendlief zullen daarna komen. ik koop 2 party tenten en leen er nog bij dan heb ik 9 bij 3 meter tent en als het dan im 2 groepen komt zal het wel kunnen alleen de collegas zijn al 40 personen dus dat is snel vol in ene tuin van 70 ms hahaha
Wij gaan de volgende keer denk ik ook een feestje doen. Ik wil geen wekenlang bezoek meer.. Wij gaan het dan denk ik op één middag doen met koffie, thee, beschuit, en wat fris en borrelnootjes. Even een middag doorbijten en dan hebben we het gehad.. Hier is nog een soortgelijk topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/kraamtijd/280353-vragen-over-kraamfeest.html Maar een weekend kan zeker ook. Dan zou ik op het kaartje de data en tijden zetten en vermelden dat ze moeten laten weten welke dag ze komen. Of ze zelf al indelen en vragen of ze laten weten of ze komen.