week overtijd en test negatief!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hamstertje, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hallo,

Ik heb een vraag. 15 september had ik een positieve ovulatie test, De avond daarvoor uiteraard geklust. Op 20 september kreeg ik opeens wat roze bruinige afscheiding, tot op de dag van vandaag.
    Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, wat ik 1 oktober had moeten worden! Ik heb 4 dagen geleden een test gedaan, deze was negatief. Nu heb ik gister nog maar eens getest, en weer negatief!
    Ik zat te denken dat die afscheiding misschien met de innesteling te maken heeft, maar als die testen aangeven dat ik niet zwanger ben, en ik wordt ook niet ongesteld! waar komen al die symptomen dan vandaan? Ik ben al 8 maanden geleden gestopt met de pil! Zou het nu misschien nog met het ontpillen te maken hebben? Het lijkt me wel een beetje sterk, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.......?

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Een vrouw in het brabant clubje was meer dan 1.5 week overtijd en had toen pas een posi test en toen was het streepje zelfs nog heel licht. Misschien dat er gewoon nog te weinig hcg in je urine zit...

balen he, die onzekerheid hoop dat je snel duidelijkheid krijgt

3. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Bij mij ook een beetje hetzelfde verhaal. Ongeveer de 16e m'n ei, had 1 oktober m'n ongi moeten krijgen. Een paar dagen na m'n ei heb ik een paar dagen lichte afscheiding gehad roze/roodachtig. Sindsdien geen afscheidiging en geen ongi. Vandaag een heel klein beetje roze afscheiding. Zondag getest, een streepje dat bijna niet te zien was. Dus twijfel nu. Wil ook niet zo snel weer testen.
    Ontpillen lijkt me overigens ook sterk hoor, ik ben eind vorig jaar gestopt en nooit bijverschijnselen gehad.
    Suc6 met wachten.
    Groetjes
    Jolanda

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    wat vervelend! Het enigste wat ik me kan bedenken is dat je langzamer hcg aanmaakt, want het lijkt mij ook sterk dat het ontpillen is...heb je een regelmatige cyclus of schommelt die heel erg?

5. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Bedankt voor jullie reacties!!!
    Ik heb 8 maanden geleden een miskraam gehad, ik had toen ook rond die tijd na mn eisprong een klein beetje bruine afscheiding, maar dat heeft maar een dag geduurd, toen was het weer over! Voor de miskraam had ik een cyclus van 30 dagen, daarna is het een poosje gaan schommelen! Ik heb nu sinds de afgelopen 3 maanden netjes weer een cyclus van 30 dagen dus......zou het misschien daarmee te maken kunnen hebben?

6. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    allereerst wat vervelend dat je een mk heb gehad!
    Ik zou dat eigenlijk niet weten of dat kan, lijkt me van niet aangezien je de afgelopen 3 maanden wel een nette cyclus heb gehad. Misschien een late eisprong?

7. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Pfff...tja weet het echt niet! Ik had wel netjes op tijd een positieve ovulatietest!!! Ik ben bang dat ik nog maar even moet afwachten!!!
    In ieder geval bedankt! Misschien maar niet te veel aan denken ofzo......(als het lukt tenminste)

8. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Oja...sorry chesstertje! Wat voor test heb je gebruikt? Bij predictor is het namelijk zo dat als je een heel licht streepje ziet, je er wel vanuit mag gaan dat je zwanger bent;)....Laat je het me weten als je het cker weet?? Ben erg benieuwd bij jou!

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    dan snap ik het ook niet...misschien stress of inderdaad denk je er iets teveel aan waardoor je ongie weg blijft :( Ik weet het ook niet...
    Maare even over predictor zw testen, daar gaan heel weinig pois verhalen over rond...als ik jullie was zou ik kv (2 voor 5 euro) halen die zijn veel betrouwbaarder! ;)

10. Chessertje

Kruidvat 2 voor 5 euro. Nou, ik wil gewoon een echte streep, dan geloof ik het pas.
    Ik hoop echt dat je zwanger bent en je volgende test positief is. Ik ben van plan zondag te testen.
    Groetjes
    Jolanda

11. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    i know :) maar predictor kan vaak vals positief weergeven...en anders gebruik je een digitale heb je ook geen streepjes ;)
    Ik hoop dat jullie beiden snel een dikke positieve test hebben! Ik ga hard duimen

12. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Spannend meiden! Succes allemaal.
    Predictor is idd niet erg betrouwbaar, als ik alle verhalen lees. Ook niet erg gevoelig dus.
    Clearblue digital geeft aan in woorden: zwanger/niet zwanger dat is bij een onduidelijke test erg handig. Ook zijn idd de Kruidvat testen erg goed!
    Als je zeker weet trouwens dat je je eisprong hebt gehad, dan ben je idd gewoon overtijd. Spannend...wachten is altijd lastig....probeer nog heel even geduldig te blijven en vooral positief!

13. Chessertje

Nou hier na 8 dagen overtijd vandaag ongi geworden... Dus, ik zie met die testen toch echt liever een duidelijk streepje anders geloof ik het gewoon niet. Maar dat is persoonlijk. Wil mezelf niet blij maken met een dode mus.
    Ik hoop dat jij meer suc6 hebt Hamstertje.

Groetjes
    Jolanda

14. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer Chessertje.
    Hier ook al 8 dagen overtijd, pffff, en tot nu toe negatief getest. We zien wel.
    In ieder geval al suc6 gewenst voor de volgende ronde;)

15. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Ach wat jammer chessertje!! Ik hoop voor je dat het de volgende keer lukt! Ik ben nog steeds niet ongesteld! Als ik het maandag nog niet ben geworden ga ik nog een keer testen!!!!
    We wachten maar af!

16. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Nog steeds niet ongesteld geworden!!! En heb getest met kruidvat!!!
    Helaas, alweer negatief! Begin me nu erg zorgen te maken over die afscheiding! (wat nu wel sinds vrijdag over is overigens!!) Snap echt niet hoe dit kan! Mag ik stiekem nog een klein beetje hoop hebben? Misschien moet ik maar eens een bezoekje brengen aan de huisarts! Ben al bijna 2 weken overtijd! Ik heb nu gewoon liever dat ik ongesteld wordt, dan weet ik iig waar ik aan toe ben!

17. Chessertje

Jeetje, ja ik kan het me voorstellen hoor. Onzekerheid is zo vervelend. Ik hoop dat je toch zwanger bent ondanks die negatieve testen.
    Groetjes
    Jolanda

18. 123

123 Niet meer actief

Hoi hamstertje,
    heb je misschien een stressvolle periode achter de rug?
    Als ik gestresst ben, of ik heb een hele drukke periode dan kan ik ook 2 weken overtijd zijn. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je zwanger bent hoor!

19. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hey hey,

Nou, heb wel een rare periode achter de rug! Mn oma is 3 weken geleden overleden, en erg drukke tijd met hobby en werk! Daar had ik stiekem ook wel een beetje aan gedacht! Maar wat ik juist zo raar vind is dat ik 5 dagen na mn ovulatie wel die roze bruine afscheiding had! En de vorige keer dat ik zwanger was had ik dat ook! En toen waren de eerste 2 testen ook nog negatief! Pas na 2 weken overtijd was de test positief! Ik kon het toen niet goed geloven en heb toen 2 dagen later weer een test herhaald en die was duidelijk positief! Die zwangerschap was helaas een miskraam geworden! Misschien een trage productie van hcg! (teken van dat het niet helemaal goed zit?) En aangezien ik nu weer precies hetzelfde meemaak, maak ik me wel een klein beetje druk daarom! Misschien heeft het dan toch met stress daardoor te maken, ik weet het echt niet!
    Ik ga gewoon even langs de huisarts, en dan zie ik het wel!!! Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben!

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik testte pas tien dagen later positief......
    Het zou dus kunnen....
    Spannend hoor!!

Deel Deze Pagina